MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Metin Diyadin'in zafer konuşması...

Ana SayfaGençlerbirliğiMetin Diyadin'in zafer konuşması...
17 Mayıs, 2026, Pazar 23:05
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Metin Diyadin, Trabzonspor maçının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Diyadin'in ifadelerinden öne çıkanlar şu şekilde:

-Ben maçlar ile ilgili teknik bir yorum yapmayacağım. Gençlerbirliği de bilenler bilir benim için çok özeldir yani. Ben 38 yıl, yayından önce de söyledim, 38 yılım geçti hem futbolculuk, teknik adamlığa başlayışım.

-En zorlu bir sezonu şöyle düşünün; üç başkan, altı kez değişim. Bu, oyuncu grubunun kolay kaldıracağı şeyler de değil. İyi gittiğimiz dönemde ayrılmak zorunda kaldık. Son iki hafta dönüşüm de çok net söylüyorum; bilen, beni bilen bilir, karakter olarak asla dönme şansım yok başka bir kulüp olsa. Ancak burayı, Gençlerbirliği için duygularım çok farklı. %1 bir ihtimal varsa onu ben kullanayım dedim. Çünkü bu, ligde kalma değil, Gençlerbirliği Spor Kulübü'nün varlığının devamıydı bu sezon.

-Çünkü rahmetli İlhan Cavcav'dan sonra dikiş tutmayan, yaklaşık 10 yıldır dikiş tutmayan bir yönetsel bir serüven var. Bunun muhakkak düzelmesi lazım ve bu son fırsat olduğunu düşünüyorum.

-Bütün oyuncularımı, karakterli olduklarını da biliyorum her şeyleriyle de; gönülleri... Ve bu oyuncu grubunun içinde de 5-6 tane oyuncudan hiç faydalanamadan aramızı... ayrıntılara girmeyeceğim, yönetmesi gerçekten zordu. Ama herkes kalbinin ekmeğini yer.

-Yine söylüyorum, yine söylüyorum; Gençlerbirliği varlık peşinde koşanların kulübü olamaz. Var olma mücadelesi verenlerin kulübüdür. Ve Gençlerbirliği'nin varlığı ne benim ne bir başkasının kişisel düşünceleri ya da kariyer planlarının çok ötesindedir.

-İnşallah bundan sonraki süreçte bütün camiayı da söylüyorum, bunu uyarı olarak da alabilirler; bütün camianın kişisel hesap yapmadan çok sağlıklı bir şekilde Gençlerbirliği'nin yapılanması gerektiğini düşünüyorum.

-Yoksa Metin Diyadin'in tek başına varlığı ya da X birinin... Metin Diyadin teknik adam da olmayabilir, hiç öyle beklentilerim de hiç olmadı. Yapabileceğim bir şey olduğu zaman her zaman yapmaya çalıştım. Söylediğim gibi onlara, kulüplerini sevdiklerini biliyorum, sahiplenme tutkularını da yönetenlere de muhakkak geçirmeleri gerektiğini düşünüyorum. Heves değil, tutku.

  • 1
    SEVDİM
  • 15
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

Şükür 2026 yılı kabus dönemini ayakta ağır hasarılı olarak atlattık. Bu dönemin kahramanı son 2 maçta 6 puan kazandıran sayın Metin Diyadin. Kendisine emekleri için teşekkürler. Yıllardan beri hep söylendi söyleniyor bu takımın olmazsa olmazı sistem sorunu. Önünüzde Göztepe, Samsun vb. örnekler varken kulübe maddi destek vadi ile yönetime giren hoca seçiminden futbolcu seçimine kadar söz sahibi olmak isteyen yöneticilerle bu işin olmadığı görüldü. Şöyle ki yılda az 3 kongre, 6 -7 hoca değişimi sonuç burun farkıyla lige kalma. 103 yıllık bir kulübün oyun planı,oyuncu seçme ,oyuncu geliştirme kurumsallaşma vb.alanlarda modern ,oturmuş güncellenebilir bir sistemi olmalı. Yani kısaca kulüp şahıslara bağlı kalmamalı, birilerinin zıplama tahtası olmamalıdır.Sayın Arda başkan, öyle bir sistem kurunuz ki tesisleşmede Türk futboluna nasıl örnek oldu isek kurumsallaşmada öncü örnek bir olalım. ulu çınara yakışan budur. Sayın başkan geçtiğimiz sezon başında, geçmişte deki ismine bakıp kulübe transfer edilen yedek kulübesine demir atan ve hiçbir katkı sağlamayan oyuncuları getiren gelmesine katkı veren her kimse bu insanları lütfen kendinizden ve kulüpten uzak tutunuz.Selam ve dua.

rasim ünalan

18-05-2026 11:49

yorum avatar

sikintinin sebebi kadro zaafiyeti kaleciler goutas disinta dogru duzgun futbolcu yok kim bu kadroyu kurduysa hesap vermeli

kocakurt06

18-05-2026 00:02

yorum avatar

Sayın hocam sizi ve ekibinizi canı gönülden tebrik ediyorum.

H.S

17-05-2026 23:47

Yorum Yazın

Filenin Sultanlarının Ankara kadrosu!
Filenin Sultanlarının Ankara kadrosu!
Osman Zeki Korkmaz yeniden Ankara'da!
Osman Zeki Korkmaz yeniden Ankara'da!
Burç Tuna yazdı: "Yanlış anahtarla doğru kapı açılmaz "
Burç Tuna yazdı: "Yanlış anahtarla doğru kapı açılmaz "
DÜNYA KUPASI| Almanya'dan gol şov!
DÜNYA KUPASI| Almanya'dan gol şov!
Montella'nın mazereti var
Montella'nın mazereti var
Kupaya yenilgiyle başladık...
Kupaya yenilgiyle başladık...
Avusturalya maç kadromuz...
Avusturalya maç kadromuz...
Brezilya'nın büyük hasreti
Brezilya'nın büyük hasreti
DÜNYA KUPASI | Kanada 1 - Bosna Hersek 1
DÜNYA KUPASI | Kanada 1 - Bosna Hersek 1
Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti
Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti
Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!
Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!
Büyük heyecan başlıyor... İlk maçımıza pazar sabahı çıkıyoruz!
Büyük heyecan başlıyor... İlk maçımıza pazar sabahı çıkıyoruz!
Ankaragücü'nün eski sevilen futbolcusu Kayserispor'da göreve başladı
Ankaragücü'nün eski sevilen futbolcusu Kayserispor'da göreve başladı
Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor
Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor
Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin yeni yuvalarında son durum nasıl?
Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin yeni yuvalarında son durum nasıl?
Dünya Kupası açılış maçında Meksika galip
Dünya Kupası açılış maçında Meksika galip
Gençlerbirliği'nin kaleci adayları belli oldu
Gençlerbirliği'nin kaleci adayları belli oldu
Gençlerbirliği ve Ankaragücü ile ABB arasında iş birliği protokolü imzalandı
Gençlerbirliği ve Ankaragücü ile ABB arasında iş birliği protokolü imzalandı
Ve Dünya Kupası başlıyor...
Ve Dünya Kupası başlıyor...
"Ankaragücü'nün hedefe ulaşacağını düşünüyorum"
"Ankaragücü'nün hedefe ulaşacağını düşünüyorum"

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!

Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor

Gençlerbirliği'nin kaleci adayları belli oldu

Gençlerbirliği dosyaları temizliyor...

Metehan Mimaroğlu konusunda önemli gelişme!

Eren Erentürk vicdanım rahat dedi

 Samsunspor'da Tongya gelişmesi...

Metehan Mimaroğlu, Gençlerbirliği'ne veda etti

"Finansal sıkıntılar büyük ölçüde çözüldü"

Cem Can Gençlerbirliği'nde!

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle