MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Ulusoy Mert Kabasakal: "Gençlerbirliği'ni çok seviyorum..."

Ana SayfaGençlerbirliğiUlusoy Mert Kabasakal: "Gençlerbirliği'ni çok seviyorum..."
Ulusoy Mert Kabasakal: "Gençlerbirliği'ni çok seviyorum..."
02 Mart, 2022, Çarşamba 14:24
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Gençlerbirliği’nin gelecek vaat eden isimlerinden Ulusoy Mert Kabasakal, kulüp internet sitesi için açıklamalarda bulundu.

Aynı zamanda U18 Milli Takımı’nda da görev alan genç oyuncu gelecek planlarını, hayallerini ve Gençlerbirliği’ndeki günleriyle ilgili açıklamalar yaptı.

Polatlı’da bir amatör kulüpte oynarken, Gençlerbirliği altyapı antrenörleri tarafından fark edildiğini söyleyen Ulusoy Mert, “11 yaşında Gençlerbirliği altyapısına seçildim. 13-14 yaşına kadar da hep Polatlı’ya gidip geldim. Daha sonra tesiste kalmaya başladım. En alt yaş gruplarından başlamak üzere tüm yaş kategorilerinde forma giydim ve kaptanlık yaptım.”dedi.

A takıma ilk çıktığı dönem çok heyecanlı olduğunu söyleyen genç oyuncu şunları şöyledi:

“Sürekli televizyonda izlediğim ya da tel örgülerin arkasından antrenmanlarını izleyip hayran olduğum isimlerle aynı sahada olmak çok farklı bir duyguydu. Bizi bir Ziraat Türkiye Kupası maçı için davet etmişlerdi. Heyecanlıydım. O günleri unutabileceğimi sanmıyorum.”

Bu sezon Gençlerbirliği ile sözleşmesini de yenileyen genç oyuncu, “Kulübümü çok seviyorum. En alt yaş grubundan bugüne kaptanlığını yaptığım takımla sözleşme yenilediğim için çok mutluyum. Kariyerimin yuvamda devam etmesini çok istiyorum.”diyerek duygularını dile getirdi.

Belek Kampı’nda bir sakatlık geçiren genç oyuncu sakatlığıyla ilgili de bilgi verdi. Yakın zamanda takımla çalışmalara başlayacağını söyleyen Ulusoy Mert, “Şu anda kulüp fizyoterapistlerimizden Seyit Ahmet Karadağ eşliğinde sahada çalışmalara devam ediyorum. Yaklaşık iki haftadır sahadayım, onun öncesinde salonda çalışmıştım. İnşallah kısa süre içinde de takımla birlikte çalışmalara başlayacağım.”dedi.

Takımın performansını da değerlendiren Ulusoy Mert, takımdaki havaya da değindi:

“Takım içinde çok olumlu bir hava var. Bizden daha tecrübeli isimler var takımda, onların bize katkıları çok fazla. Biz onlardan gelen uyarıları dinleyerek kendimizi geliştirmeye çalışıyoruz. Genç oyuncular için kulübümüz zaten büyük bir şans. Bu ortamda biz de istediğimiz sonuçları alıp puan durumunda da daha iyi bir noktaya geleceğiz diye düşünüyorum.”

Milli takımda da düzenli olarak görev alan Ulusoy Mert, son olarak Avrupa hayali olsa da öncelikli hedefinin Gençlerbirliği A Takımı’nın düzenli bir oyuncusu olmak ve kaptanlık bandını takmak olduğunu söyledi:

“Her oyuncu gibi benim de Avrupa’da oynama hayalim var ama benim her zaman önceliğim Gençlerbirliği. Burada düzenli olarak oynamak, formamızı giymek istiyorum. Altyapı takımlarında gururla taşıdığım kaptanlığı bir gün A takım seviyesinde de yapmak en büyük hayalim. Avrupa’ya gidersem Liverpool’da oynamayı çok isterim. İdol olarak gördüğüm isimler var. Bunlardan biri kulübümüzde yetişen, hem karakteriyle hem oyunculuğuyla takımımızda iz bırakmış Berat Ayberk Özdemir. Yurt dışından da Verratti gerçekten benim pozisyonumda çok beğendiğim bir oyuncu.”

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Fransa grubu lider bitirdi
Fransa grubu lider bitirdi
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
İşe yaramayan zafer 3-2
İşe yaramayan zafer 3-2
A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak

Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret

Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!

Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

Çankaya Belediye Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner Gençlerbirliği'nde!

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle