MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Sinan Kaloğlu'nun hedefi: 6’da 6!

Ana SayfaGençlerbirliğiSinan Kaloğlu'nun hedefi: 6’da 6!
Sinan Kaloğlu'nun hedefi: 6’da 6!
15 Nisan, 2023, Cumartesi 14:13
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Gençlerbirliği’nin başında çıktığı ilk maçta 3 puan sevinci yaşayan Sinan Kaloğlu, kalan 6 maçı da kazanacak bir kadroya sahip olduklarını belirtti

Spor Toto 1’inci Lig’de kümede kalma mücadelesi veren Gençlerbirliği’nde yeni teknik direktör Sinan Kaloğlu, ligin 33’üncü haftasında oynanacak olan Altay maçı öncesi özel açıklamalarda bulundu.

Kümede kalma yarışında kendilerine güvendiklerini ifade eden Kaloğlu, “Her maçı çıkıp alacağız. Oyuncularıma, ‘7’de 7 yapabiliriz’ dedim. Şimdi bir maç bitti, yine ‘6’da 6 yapabiliriz’ diyorum. Bu kadro, kalan tüm karşılaşmaları alabilir. Biz o inançla devam edeceğiz” dedi.

Eyüpspor karşısında elde edilen galibiyetin kendilerine büyük bir moral olduğunu belirten Kaloğlu, “5 maçtır kazanamayan bir takım vardı. Takım iyiydi ama bir türlü sonuca gidememişti. Bu maçta hem iyi oynadığımızı hem mücadele ettiğimizi hem de stratejik olarak idmanlarda çalıştığımız metodları görmek sevindirici oldu. İlk maçımızda elde ettiğimiz galibiyet, bize büyük bir moral oldu. Aldığımız 3 puan, kalan maçlar öncesi bize bir ışık da oldu” diye konuştu. 

“İKİSİ DE TÜRKİYE’DEKİ EN İYİ KALECİLER ARASINDA”

İlk kez Eyüpspor karşılaşmasında forma şansı bulan kaleci Philipp Angeler hakkında konuşan Sinan Kaloğlu, “Philipp Angeler çok çalışkan, çok iyi bir kaleci. Çok da karakterli bir insan. Nurullah da öyle, çok iyi bir kaleci. İkisi de bana göre Türkiye’deki en iyi kaleciler arasında yer alıyor. Onlara sahip olduğumuz için çok şanslıyız” dedi.

Kaleci Philipp’in verilen şansı çok iyi değerlendirdiğini dile getiren Kaloğlu, “Kalecilerimizin hocası, ekibimizde yer alan aynı zamanda da TFF’de antrenör departman sorumlusu olan Ferhat Odabaşı. Hocamız, işin tekniğini en iyi şekilde öğreten bir antrenör. Biz birlikte karar alıyoruz. Nurullah’ın çok iyi bir kaleci olduğunu ama aynı zamanda da mental bir yorgunluğu olduğunu fark ettik. O yüzden bu karşılaşmada Philipp’e şans verdik. Kendisi de bu şansı bana göre çok iyi kullandı. Maça çok iyi hazırlandı, çok iyi konsantre oldu. Maçın içinde zaman zaman da bizi ayakta tutan oyuncu oldu diyebilirim. Onun performansından çok memnunuz. Benim tarzım, rakibe göre analiz üstünden gittiği için değişik oyuncuları değişik maçlarda görebiliriz. O yüzden, son 6 maçta da böyle sürprizlerle karşılaşabiliriz” açıklamasında bulundu.

3 PUAN HAYATİ ÖNEM TAŞIYOR

Futbolculuk döneminde Altay formasını terleten ilk teknik direktörlük deneyimini de Altay’la yaşayan genç çalıştırıcı, “Maçta duygusallık tabii ki olacak ama şu anda tek düşüncemiz; Gençlerbirliği. Evet, Altay bizim eski kulübümüz ama bizim için sadece o kadar olacak. Çıkacağız, karşılaşmada 3 puanı alacağız” dedi.

Altay karşısında elde edilecek 3 puanın hayati önem taşıdığını da ifade eden Sinan Kaloğlu, “Altay, çok ciddiye alınacak önemli bir takım. Bizim ligimizde en çok koşan en çok mücadele eden takımların başında geliyor. O yüzden bu maça çok iyi hazırlanacağız. 3 puan için çıkacağız. Bizim için Eyüpspor maçından sonra hayati önem taşıyan bir 3 puan olacak. Ben takımıma güveniyorum. Altay’ın nelerinin iyi olduğunu, nelerinin zaaf olduğunu iyi biliyoruz. Bunları oyuncularımıza da aktaracağız. Bunun üstüne de çalışacağız. Fazla vaktimiz yok. Taktiksel olarak ufak dokunuşlarla aynı inançla aynı mücadeleyle doğru stratejiyi de belirleyerek bu karşılaşmaya çıkacağız” şeklinde konuştu.

TEK DÜŞÜNCE GENÇLERBİRLİĞİ

Eski takımı Altay’a karşı, teknik direktör olarak ilk kez mücadele verecek olmasıyla ilgili de konuşan Kaloğlu, “Altay’da görev aldığımız süre boyunca tecrübelisi genciyle çok güzel bir uyum ve çok iyi bir ivme yakalamıştık. Çok değerli puanlar da almıştık. Hatta bir ara play-off sınırına kadar bile gelmiştik. Benim de eski kulübüm olduğu için maçta duygusallık tabii ki olacak ama şu anda tek düşüncemiz; Gençlerbirliği. Ekmek paramızı kazandığımız yer, ailelerimize baktığımız yer burası. Evet, Altay bizim eski kulübümüz ama bizim için sadece o kadar olacak. Çıkacağız, karşılaşmada 3 puanı alacağız” ifadelerini kullandı.

“KENDİMİZE GÜVENİYORUZ, HER MAÇI ÇIKIP ALACAĞIZ”

“Yeni play-off sistemiyle birlikte birçok dengenin de değiştiğini görüyoruz” diyen Kaloğlu, “Ya play-off hattına ya da düşmemeye oynuyorsunuz. Haliyle bu heyecan da son haftaya kadar devam edecek gibi gözüküyor. Biz kendimize güveniyoruz. Her maçı çıkıp alacağız. Oyuncularıma, ‘7’de 7 yapabiliriz’ dedim. Şimdi bir maç bitti, yine ‘6’da 6 yapabiliriz’ diyorum. Bu kadro, kalan tüm karşılaşmaları alabilir. Biz o inançla devam edeceğiz. Tabii ki hiçbir takım için kolay olmayacak. Bizim için de kolay olmayacak ama biz kolaya çevireceğiz.”

Birçok takımın kümede kalma mücadelesi verdiğini belirten Sinan Kaloğlu, inanan ve en çok mücadele eden takımların ligde kalacağını vurgulayarak şunları söyledi:

“Her şey zihinde başlıyor, zihinde bitiyor. Geldiğimiz günden itibaren oyuncularımıza, play-off’a oynayan takım gibi değil, küme düşmemeye oynayan takım gibi mücadele etmemiz gerektiğini söylüyoruz. Takımın o inanmışlığı da zaten Eyüpspor karşılaşmasında sahaya yansıdı. İyi oyunculara sahip bir takımız. Ancak ne kadar iyi oyunculara sahip olursanız olun, takım ve kulüp birlikte hareket etmezse bütünlük sağlanamıyor ve sonuçlar da çok farklı oluyor. Herkes aynı hedefe odaklandığında, bütün oyuncular aynı şeyi düşündüğünde, ruhlarını ve kalplerini sahaya yansıttığında, zaten iyi oyuncular da yeteneklerini gösteriyor ve sonuç da kaçınılmaz oluyor. Yani, bir bütün olan inanan mücadele eden takımlar bence bu ligde kalacak. Bu önemli faktörler, bizi ligde tutacak diye düşünüyorum.”

“TARAFTARIMIZIN DESTEĞİYLE BU LİGDE KALACAĞIZ”

Eyüpspor maçının ardından, Gençlerbirliği taraftarının kendisini tribünlere çağırmasından dolayı duyduğu mutluluğu dile getiren Sinan Kaloğlu, pazartesi akşamı tüm Gençlerbirliği taraftarını Altay maçına davet etti.

Taraftar desteğinin her zamankinden çok daha önemli olduğunun altını çizen Kaloğlu, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Biz sadece futbol takımı değiliz, biz bir kültürüz. Biz Gençlerbirliği kültürüyüz. Bu kültürün de çok saygın bir taraftar grubu var. Pazartesi akşamı onları yanımızda görmek istiyoruz. Biz zaten taraftarımızın desteğiyle bu ligde kalacağız. O yüzden herkesi maça davet ediyorum. Gelip son dakikaya kadar bizleri centilmence desteklesinler. Onların desteği, şu anda her zamankinden daha önemli.”

RÖPORTAJ: DİDEM ÇAM

  • 0
    SEVDİM
  • 1
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
İşe yaramayan zafer 3-2
İşe yaramayan zafer 3-2
A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret

Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!

Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

Çankaya Belediye Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner Gençlerbirliği'nde!

Arda Çakmak’tan Gençlik ve Spor Bakanı Yardımcısı Hamza Yerlikaya’ya ziyaret

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle