MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Niyazi Akdaş'tan özeleştiri: "Transferlerde bazı hatalar yaptık”

Ana SayfaAnkaragücüNiyazi Akdaş'tan özeleştiri: "Transferlerde bazı hatalar yaptık”
Niyazi Akdaş'tan özeleştiri: "Transferlerde bazı hatalar yaptık”
24 Mayıs, 2023, Çarşamba 23:32
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, açıklamalarda bulundu. Açıklamalar şu şekilde:

-Sezonun ilk yarısında transfer yasağını kaldıramadığımız için ağırlıklı olarak genç oyuncularla oynadık. Maalesef ilk yarı sonunda 7 puana ulaşabildik. İlk devreyi 7 puanla tamamlayan bir takımın ligde kalmasının tarihte örneği yok.

-Transfer yasağını kaldırdıktan sonra herkes '30 oyuncu alındı' diyor. 7-8 oyuncuyu altyapıya aldık. Bizim A takıma aldığımız 23 oyuncu var. Bunlardan birisinin parasını da geldiği kulüp karşıladı, bizden herhangi bir ödeme olmadı. 17 oyuncuyu da başka takımlara verdik.

-Bir takımda 8 kiralık oyuncu varsa bunları bir aile şeklinde toplamak öyle kolay değil. Çünkü genelde kiralık oyuncular fazla katkı vermezler ama bizdeki arkadaşlarımız o kadar kulübü sahiplendiler ki mensubu olduğu kulüp gibi oynadılar. Burada Serkan Aydın Bey'in büyük katkısı var. Bir aile havası oluşturdu.

-Bazı arkadaşlarımız 'Hiç transfer yapma, para da harcama, aşağı inelim ondan sonra tekrar uğraşır çıkarız.' dediler. Ama aşağı düştüğünüz zaman o derya kuyusundan çıkmak mümkün değil. Çok zor, her bir alt lig üsttekinden daha zor.

-Benim kulübe verdiğim para kadar seneye de para vermem mümkün değil. Haziranda seçimli genel kurul yapacağız. Eğer orada mali katkı verecek arkadaşlarımızı yönetime katarsak, o zaman ben devam ederim.

-Aksi takdirde benim devam etmem mümkün değil. O yüzden çok sevdiğim Gençlerbirliği Kulübünün başkanlık görevinden ayrılmak durumunda kalabilirim. Biz üç sene için seçildik ama yönetim kurulundan uygun parayı tahsil edemedim.

-O bakımdan yeni bir yönetim kurulu, yeni bir anlayışla devam etmek istiyorum. Bunu sağlayabilirsek devam edeceğim. Aksi takdirde bazıları 'İstifa etsin, yeni yönetim gelsin.' diyor. Buyursunlar gelsinler, halledebiliyorlarsa halletsinler.

-16, 17, 19 yaş altı takımlarımız iyi netice alarak seneyi geçirdi. Önümüzdeki sene daha da iyi olacak. Çünkü altyapıyı kuvvetlendiriyoruz. Spor okullarımızda 1200'ün üzerinde öğrenci var. Çok iyi 13 ve 14 yaş altı takımlarımız var. Altyapıyı eski günlere döndürme çabası içerisindeyiz.

Borç durumu!

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Anadolu Ajansı’na açıklamalarda bulundu. Açıklamaların kulübün borcuyla ilgili bölümü şu şekilde:

-Biz kulübü devraldığımızda avro 10 liraydı, 130 milyon lira borcumuz vardı. Şimdi banka ve vergi borcunu saymazsak, bunlar taksitle ödenecek rakamlar. Mevcut piyasa borcumuz dahil, oyunculara, hocalara borcumuz dahil, pirim borçlarımız dahil 44 milyon lira borcumuz var.

-O bakımdan ben kulübü devraldığımdan daha iyi duruma getirdiğime inanıyorum. Benim de bazı yönetici arkadaşların da alacağı var ama biz bunları tahsil etmek yerine ileride şirketleşirsek oradan hisse almayı tercih edeceğiz.

“Sinan hocanın sözleşmesi 3 yıllık”

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Anadolu Ajansı’na açıklamalarda bulundu. Açıklamaların teknik direktör Sinan Kaloğlu ile ilgili bölümü şu şekilde:

-Sinan Kaloğlu’nun bu kadar başarılı olabileceğini tahmin etmemiştim. Sinan hoca çok iyi bir teknik direktör. Çok başarılı oldu. Takımın bir aile olmasında çok büyük emeği var. Oyunculuktan geldiği ve yeni nesil hoca olduğu için oyuncuları çok iyi çalıştırdı, iyi idman yaptırdı. Ekibi çok iyi.

-Biz, hep beraber aile olduk. Ben de her maça gittim. Her gün tesise geldim, onların sorunlarını çözmeye çalıştım. Elimizden gelen gayreti fazlasıyla gösterdiğime inanıyorum. Daha iyisini yapacak varsa buyursun gelsin. Sinan hoca ile 3 yıllık sözleşme imzaladım. Ben ayrılsam da o buranın hocası.

“Mete’yi istiyoruz, yabancı transferlerinde bazı hatalar yaptık”

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Anadolu Ajansı’na açıklamalarda bulundu. Açıklamaların transferlerle ilgili bölümü şu şekilde:

-Mete Kaan Demir’in bonservisini almak istiyoruz.

-Yabancı oyuncu transferlerinde biraz hata ettik. Ama devre arasında sonuncu olan ve 7 puanı bulunan takıma kimse gelmek istemiyor. Santraforlarımız ve Torje hatalı transferlerdi ama bunun haricindekilerden genellikle memnunuz.

-Yabancılarla yaptığımız sözleşmeler Moha (1.5 yıl) hariç 6 ay artı opsiyonlu bir sene. Yani bu sene sonunda hepsini gönderebilirim. Onların yerine yeni daha başarılı oyunular transfer etme çabası içinde olunacaktır. Ben olsam da olmasam da bu öyle olacak.

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 1
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Fransa grubu lider bitirdi
Fransa grubu lider bitirdi
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
İşe yaramayan zafer 3-2
İşe yaramayan zafer 3-2
A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
ANKARAGÜCÜ

MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !

Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek

Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu

Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...

Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti

Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.

Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle