MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Niyazi Akdaş: “Ankaragücü’nden özür dilerim”

Ana SayfaGençlerbirliğiNiyazi Akdaş: “Ankaragücü’nden özür dilerim”
Niyazi Akdaş: “Ankaragücü’nden özür dilerim”
14 Haziran, 2022, Salı 22:33
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Gençlerbirliği Başkanı Niyazi Akdaş'dan önemli açıklamalar geldi.

Akdaş, Radyo Ostim'de yayınlanan Atilla Kiper ile futbol programına katıldı ve özel açıklamalara yaptı.

Akdaş'ın açıklamalarını Gençlerbirliği Haber Ajansı derledi.

İşte o açıklamalar:

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Ostim Radyo’da yayınlanan ‘Atila Kiper’le Futbol’ programına katıldı. Akdaş’ın genel kurulda Ankaragücü ile ilgili yaptığı konuşmaya ilişkin açıklamalar şu şekilde:

-Ankaragücü’ne karşı bir tavrım asla olamaz. Ankaragücü benim şehrimin takımı. Biz 2 maçta 90 dakika birbirimize rakibiz. Geride kalan dönemde kardeşiz. Genel kurulda söylediklerim yanlış anlaşılmış olabilir. Açıklamaya çalışayım.

-Biz Ankaragücü’nün rakiplerini yenmeye çalıştık. Ankaragücü’nün bizim altımızdaki takımlara yenilmesi bizi zora soktu. Üzüldüğümü söyledim. İki takımın birbirine destek olması lazım. Ankaragücü kendisinden çok zayıf takımlara mağlup oldu.

-Ben daha önce Ankaragücü şampiyon olduğunda tüm köprülere tebrik pankartı astırdım. Ben Ankaragücü’ne daha önce maddi destek de yaptım. Faruk Koca, bana başkanlık teklif etti. Ankaragücü düşmanı olsam bana böyle bir teklif yapılabilir mi?

-Ankaragücü taraftarı beni yanlış anladıysa özür dilerim. Ben sadece üzüntümü ifade ettim. Ankaragücü layık olduğu yere çıktı. Umarım biz de çıkarız.

“Arda Çakmak bu kulübün değeridir ama biraz oturması gerek”

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Ostim Radyo’da yayınlanan ‘Atila Kiper’le Futbol’ programına katıldı. Akdaş’ın Arda Çakmak ve ekibiyle ilgili yaptığı açıklamalar şu şekilde:

-Ankara Sanayi Odası başkanıyım. Dolaşmadığım kapı kalmadı. 1. Lig’e kimse sponsor olmak istemiyor, reklam vermek istemiyor. Kişisel çabalarımla bazı iş insanlarına loca aldırdım. Ama ilerde başkan veya başkan adayı olacak Arda Çakmak’a loca satamadım.

-Arda Çakmak, bana ‘5 milyon sen, 5 milyon koy ikimiz alalım’ dedi. Ben 5 milyon koyup almak istemem. ‘Sen 60 koy ben aday olmayıp seni başkan yapalım’ dedim. ‘Senin önüne geçemem’ dedi. Arda bence hata yapıyor.

-Arda bu kulübün değeridir. Arda bu kulübe ileride başkan olacak insandır. Ama Arda’nın biraz oturması gerek. Arda Çakmak ve Arif Ölmez’in başkan vekili olmasını istedim. Birisi idari konularda diğeri sportif konularda çalışır diye düşündüm.

-Murat Öngelen, Göksel Gültekin ve Hakan Kaynar’ın da gelmesini istedi. Hakan Kaynar’ı severim ama diğer ikisini bilmiyorum. Tanısam belki onaylardım. ‘Ben de Arif Ölmez’i istemiyorum’ dedi. Benim teklifim açıktı. Sonra ‘ben yokum dedi’ gitti.

-Taraftarın bazılarını galeyana getirenler bu ekip. Genel kuruldan önce şirketleşme olmazsa yokum dedim. Şirketleşmeyi kabule etmeme girişiminin bana karşı olduğunu düşünüyorum. Ben çekilseydim yeni bir liste çıkabilirdi diye düşünüyorum.

“Delegeye sorarım”

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Ostim Radyo’da yayınlanan ‘Atila Kiper’le Futbol’ programına katıldı. Akdaş’ın şirketleşmeyle ilgili yaptığı açıklamalar şu şekilde:

-Bazı arkadaşlar genel kurulda kanunu farklı tefsir etti. Bizim hukukçularımız farklı tefsir etti. Kongreye katılanların 3/4’ü karar aldığında bu karar alınır. Şirketleşme modeli belli olduğunda bir tüzük tadilatında genel kurulda delegelerimizle bunu yeniden konuşuruz.

-Şirketleşme çalışmaları çok yönlü devam ediyor. Bir fonla ve şahıslarla çalışmalarımız var. Ben şirketleşmeyi genel kurulda anlattım. Kulübün hakkı hiçbir şekilde yenmeyecek. Bugün başkan benim yarın başkası olacak. Yatırımcıya kulübü ezdirmeyeceğiz.

-Sögüt İnşaat olayının ilk başlangıcı Hacetepe-Ankaraspor ilişkisiydi. Sonrasında Kalecik FK işi çıktı. Bu 1 hafta içinde belli olacak ve Hacettepe 3. Ligden devam edecek. Bu konuşurken Gençlerbirliği konusu da konuşuldu.

-Son yaptığım açıklamada Hürriyet Gazetesi muhabirine, ‘Benim kapım kimseye kapalı değil. Gençlerbirliği’nin menfaati için herkesle konuşurum’ dedim. ‘Söğütle de konuşur musun?’ diye sordu. ‘Konuşurum’ dedim. Söylediklerim bundan ibaret.

-Söğütle anlaşacak olsam çıkar bunu söylerim. Ama böyle bir şey şu an yok. Böyle bir şey olsa yine delegeye sorarım. Kabul ederse onlar eder. Şirketleşmeyle ilgili konuştuğum çok taraf var.

-Yönetim içinde bir oluşumla şirketleşmeyi kendi içimizde de yapabiliriz. 10.5 milyon Euro borcun 2.5-3’ü zaten benim ve şirketlerimin alacağı. Diğerlerinden de benzer miktar çıkarsa bu yola da gidebiliriz.

“Transfer yasağını ay sonuna kadar açarım”

Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Niyazi Akdaş, Ostim Radyo’da yayınlanan ‘Atila Kiper’le Futbol’ programına katıldı. Akdaş’ın sportif konularla ilgili yaptığı açıklamalar şu şekilde:

-Bence iyi futbolcuları kaybetmedik. İyi futbolcular arasına Sandro Lima’yı koyabiliriz. Eleke gitti, kurtulduk. LuaLua gitti. 250 bin Euro istemişti. Kontrollerde sakatlık riski çıktı çıktı. Maç başına çevirdik. 18 maç oynadı. Çok faydalı olamadı. Evlatlarım Arda ve Ömürcan gitti.

-Arda son zamanlarda kendinde değildi. Gençlerbirliği sayfasını kapatmış durumdaydı. Ömürcan sonuna kadar savaştı. Rahmetullah gitti. İlker veda mesajı yazdı ama gitti mi gitmedi mi belli değil. Kapımız evlatlarımıza hep açık. Yerleri doldurulmayacak isimler gitmedi.

-Transfer yasağını kaldıracağımıza yüzde 100 inanıyorum. Kamp çok yakın. Önce futbolcularla ön sözleşme yapıp kampa getirmek istiyoruz. Transfer için 40-50 milyon TL bekliyoruz. Transfer yasağını ay sonuna kadara açarım.

-İyi iki santrafor, iyi bir sol açık, sağ bek arıyoruz. İyi bir stoper takviyesi arıyoruz. Belki bir kaleci arayabiliriz. 7-8’den fazla transfer yapabiliriz. Yeni transfer yasağıyla karşılaşmamak adına fazla isim alabiliriz.

-Barış Alıcı bizim futbolcumuz, gitmesi gibi bir durum yok. Süper Lig’e çıkmak istiyorum. Elimdeki cevheri vermek istemem. Kendisini çok beğeniyorum.

-Emrah Yıldız ile daha önce çalıştım. O dönem çok başarılı oldu. Baki Bey ayrıldı. İyi bir insandı. Bazı konularda başarısızdı. O nedenle yollarımızı ayırdık. Benim bu sene başarısızlığa tahammülüm yok. İyi futbolculara ucuza almalıyız. Baki Bey’e verdiğimizin çok altında bir paraya Emrah Yıldız’la anlaştık.

-Tek hedefim borçlardan kurtulup, Gençlerbirliği’ni Süper Ligde görmek.

-Ümraniye maçına üzülüyorum. Kazansak 8. olacaktık. Yeni sezonda da zorlu rakiplerimiz var. Canlı bir lig olacak.

-Kurtuluşumuz, yaşamamız altyapıya bağlı. Diyelim, tüm borcu sildik, bir gelirimizin olması lazım. Kulüp olarak bugüne kadar kimseye sırtımızı dayamadık. Altyapımızın iyi olması lazım. Bu sene iyi değildi. Biz de bu sene çok ilgilenemedik. Şimdi 3 tane yöneticimiz altyapının A’dan Z’ye her şeyiyle ilgilenecek.

-Murat Cavcav’ın kandırıldığı kanaatindeyim. Elimde bir delil olmadan konuşmak istemiyorum. Gençlerbirliği’nin hakkını kim yediyse haram olsun. Ailesinden çıksın. Ben yediysem benden de çıksın.

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 2
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 1
    ÜZGÜN
  • 1
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

Ankaragücü sizin rakiplerinizi de yendi sayın başkan, düşme hattındaki takımlardan sadece 2 tanesine puan kaptırdık. Ayrıca Kulüp tarihiyle ilgili sözlerinizin yanlış anlaşıldığını hiç sanmıyorum, ne söylediyseniz onu anladık.. Kendinizi boş yere yormayın biz zaten çokta ciddiye almadık, konu unutulsun artık..

Alper

17-06-2022 21:52

Yorum Yazın

A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!

Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

Çankaya Belediye Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner Gençlerbirliği'nde!

Arda Çakmak’tan Gençlik ve Spor Bakanı Yardımcısı Hamza Yerlikaya’ya ziyaret

Gençlerbirliği'nde alt yapı için seçme zamanı

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle