MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Mustafa Kaplan: "Bu galibiyet Ankaragüçlü olan herkese armağan olsun."

Ana SayfaAnkaragücüMustafa Kaplan: "Bu galibiyet Ankaragüçlü olan herkese armağan olsun."
Mustafa Kaplan: "Bu galibiyet Ankaragüçlü olan herkese armağan olsun."
27 Nisan, 2025, Pazar 19:59
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Ankaragücü teknik direktörü Mustafa Kaplan, maç sonu paylaşımında taraftara teşekkür etti. 

"Oyuncularımla gurur duyuyorum… Bugün desteğini esirgemeyen maçın ilk dakikasından son dakikasına kadar destek olan MKE Ankaragücü taraftarımıza çok teşekkür ederim. Bu galibiyet bütün Ankaragüçlü olan herkese armağan olsun.  Kaldı son 180 dakika"

MKE Ankaragücü'nün teknik direktörü Mustafa Kaplan, Ahlatcı Çorum FK'yi 1-0 mağlup ettikleri maç sonrası, takımın kümede kalacağına inandıklarını ifade etti. Kaplan, oyuncularının final niteliğindeki maçta gösterdiği mücadeleden memnuniyet duyduğunu belirtti.

Trendyol 1. Lig'in 36. haftasında konuk ettiği Ahlatcı Çorum FK'yi 1-0 yenen MKE Ankaragücü'nün teknik direktörü Mustafa Kaplan, başkent ekibini 2019'da olduğu gibi kümede tutacaklarına inandıklarını söyledi.

Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Kaplan, final niteliğindeki maçtan galibiyetle ayrıldıkları için çok mutlu olduklarını belirtti.

Oyuncularının sahada onurlu bir şekilde mücadele ettiğini dile getiren Kaplan, "Kazanmamız gereken bir maçtı. Oyuncularımızla yaptığımız konuşmada, 'Bu maçımız final maçı. Bu maçı kazanırsak, önümüzdeki iki maçımızı da kazanırız ve bu takım kümede kalır.' dedim. Maçın başından sonuna kadar her şeyden memnunum. Belki ikinci yarı biraz oyun farklı yönlere gitmiş olabilir ama amacımız zaten kazanmaktı. İyi oyundan ziyade kazanmak önemliydi. Kazandık, bütün oyuncularımı yürekten tebrik ediyorum, alınlarından öpüyorum." ifadelerini kullandı.

Kaplan, 1910 yılında kurulan MKE Ankaragücü'nün yaşaması gerektiğini vurgulayarak, şöyle devam etti:

"Maç toplantısında 'Ankaragücü yaşamak istiyor.' dedik. 2019'da bunu yaptık. 2019'daki oyuncularımızın animasyon videosunu izlettik. Bizim için hafta içinden itibaren her şey çok güzel gitti. Başlangıç final maçını kazandık. Bundan dolayı son derece mutluyum. Ankaragücü taraftarları yanımızda olduğu sürece bu takımın kesinlikle küme düşmeyeceğini söylüyorum. 2019'daki enerjiyi, birlik ve beraberliği yansıttık. Eksiklerimiz, sakatlarımız vardı, ona rağmen bugün yürekli oynayan bir oyuncu grubum vardı."

İyi bir "Ankaragüçlü" olduğunun altını çizen Kaplan, "Ankaragücü olarak yaşamamız lazım. Bizim, büyük bir mazimiz var. Ankaragücü'nün buralarda olmaması lazım. Sezon başı hepimiz, 'Bu takım ilk 2'den çıkar.' dedik. Şu anki konum, bizim camiamıza yakışmıyor. Bugün sevindirici olan taraftar, futbolcu ve bizler kenetlendik. Hepimizin amacı Ankaragücü'nü ligde tutmak. Oyuncular çok istekli, arzulu ve mutluydu. Başkanımız da çok güzel bir konuşma yaptı, oyuncularımıza 20'şer bin dolar prim açıkladı. Oyuncularımıza takımı kümede tutmaları halinde otobüsle Ankara'da tur atacağımızı söyledim." şeklinde konuştu.

MKE Ankaragücü'ndeki yeni dönemine galibiyetle başlayan Mustafa Kaplan, üç puanı taraftarlara armağan etti.

  • 4
    SEVDİM
  • 47
    ALKIŞ
  • 1
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 1
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

Şu maçı izledikten sonra Mustafa Kaplan neden daha önce takımın başına getirilmedi diye sormadan edemiyorum.Ankaragücü çok önemli bir üç puan kazandı.Şimdi önünde Playoff hesapları yapan takımlarla oynayacağı iki maç kaldı.Ankaragücü ligde kalma adına bu maçlardan da mutlak surette galibiyetle ayrılmalı.Bir galibiyetle bir beraberlik bile maalesef yetmeyebilir.Beş altı günde takıma bu kadar olumlu etkileri olan Mustafa Hoca’yı kutluyorum.Kendisine acizane bir de önerim olacak:Mustafa Hocam,Çorum maçını futbolcularla birlikte yeniden bir daha izleyin.Bazı pozisyonlarda futbolcular isabetli pas atmak yerine zoru başarıp topu gereksiz yere eziyorlar.Belki golle sonuçlanacak bir atak başlamadan bitiyor.Verilen mücadelenin boşa gitmemesi için bütün takım daha efektif olmalı.

Ali Yılmaz

28-04-2025 00:15

yorum avatar

Son iki maç 6 puan bizi ligde tutar

Osman

27-04-2025 21:25

Yorum Yazın

Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
İşe yaramayan zafer 3-2
İşe yaramayan zafer 3-2
A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
ANKARAGÜCÜ

Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu

Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...

Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti

Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.

Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı

Ankaragücü'nde kombine kart satışı başlıyor...

Ankaragücü'nün eski futbolcusu, İnegölspor teknik direktörü oldu

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle