MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Mustafa Dalcı'dan transfer açıklaması

Ana SayfaAnkaragücüMustafa Dalcı'dan transfer açıklaması
Mustafa Dalcı'dan transfer açıklaması
01 Temmuz, 2022, Cuma 11:56
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Ankaragücü,  teknik direktör Mustafa Dalcı, transferlerle ilgili konuştu.

Dalcı; kadroya 4 oyuncu daha transfer edeceklerini söyledi. 

Mustafa Dalcı; "Kadronun yüzde 70’ini tamamladık. İyi çalışıyoruz. Oyuncularımız yavaş yavaş toparlanıyor. Burada da doğru işler yapmak adına kadro planlaması içerisindeyiz. Bulunduğumuz ligde bizi doğru temsil edecek oyuncularla birlikte bazı hedefler koyduk. Şuanda düşündüğümüz kadronun yüzde 70’ini tamamladık. 4-5 oyuncumuz da 3-4 gün içerisinde aramızda olacak. Lige bu şekilde çok doğru başlayacağımızı düşünüyorum. Bugün sol bek Marlon da geliyor. 7 oyuncuyu transfer etmiş oluyoruz. 4 oyuncu daha alıp transferi kapatmayı düşünüyoruz. Burada tamamen aerobik çalışmalar ve yüklemelerle alakalı çalışma programı düzenledik." dedi.

Dalcı,  "İkinci kampımız bizim için daha önemli. Burada daha çok hazırlık maçı oynayıp takımın gidişatına göre durum değerlendirmesi yapacağız” ifadelerini kullandı. 

Süper Lig ekibi Ankaragücü Teknik Direktörü Mustafa Dalcı, “Şu an Süper Lig’deyiz. Amacımız Ankaragücü camiasını doğru temsil edecek bir kadro kurmak” diye konuştu.

Spor Toto 1. Lig’i geçen sezon şampiyon tamamlayan ve Süper Lig’e yükselen Ankaragücü, sezon hazırlıklarına Bolu’daki kampla devam ediyor. Oyuncularıyla birlikte şampiyonluğu yaşayan ve Süper Lig’de de takımın başında olan Teknik Direktör Mustafa Dalcı, hak ettikleri yerin Süper Lig olduğunu ve doğru kadroyu kurmak için çalışmalarının devam ettiğini söyledi.

 

ŞAMPİYONLUĞU HAK EDEN BİR A.GÜCÜ VARDI

 

Ankaragücü’nün geçen sezon şampiyonluk hedefi olan bir kadro kurduğunu söyleyen Dalcı, şöyle konuştu:

“Geçen sene Ankaragücü bulunduğu ligde şampiyonluğa oynaması gereken bir kadroyla mücadele etmesi gerekiyordu. Camia futbolda önemli yeri olan bir kulüp. Dolayısıyla hak ettiği yer Süper Lig. Bu doğrultuda kadro planlaması yaparak hedef belirlemiştik. Ligi domine eden, ligin sonuna kadar şampiyonluğu hak eden bir Ankaragücü vardı. Bu şampiyonluğun bana ve oyuncularıma nasip olmasından dolayı da gurur yaşıyoruz. Şu an Süper Lig’deyiz. Amacımız Ankaragücü camiasını doğru temsil edecek bir kadro kurmak” dedi.

 

4 OYUNCU DAHA ALIP TRANSFERİ KAPATACAĞIZ

 

“Kadromun yüzde 70’ini tamamladık. 4 oyuncu daha alıp transferi kapatmayı düşünüyoruz. İyi çalışıyoruz. Oyuncularımız yavaş yavaş toparlanıyor. Burada da doğru işler yapmak adına kadro planlaması içerisindeyiz. Bulunduğumuz ligde bizi doğru temsil edecek oyuncularla birlikte bazı hedefler koyduk. Şu an düşündüğümüz kadronun yüzde 70’ini tamamladık. 4-5 oyuncumuz da 3-4 gün içerisinde aramızda olacak. Lige bu şekilde çok doğru başlayacağımızı düşünüyorum. Sol bek Marlon da takıma katılacak. 7 oyuncu transfer ettik. 4 oyuncu daha alıp transferi kapatmayı düşünüyoruz. Burada tamamen aerobik çalışmalar ve yüklemelerle alakalı antrenman programı düzenledik. Erciyes’teki ikinci kampımız bizim için daha önemli. Burada daha çok hazırlık maçı oynayıp takımın gidişatına göre durum değerlendirmesi yapacağız.”

 

SÜPER LİG KULVARI GERÇEKTEN ÇOK ZORLU

 

“Süper Lig zor bir lig. Futbolumuzun bir numaralı vitrini kendi içerisinde her zaman zorlukları barındırıyor. Bunun bilincindeyiz. Ne olursa olsun bu ligde herkes herkesi yenebilir. Geçen sene çoğu takım yaşamış olduğu olumsuz durumlardan bana göre ciddi ders almıştır. Bu sene planlamayı daha doğru yapmak adına çalışmalar yapıyordur diye düşünüyorum. Çetin bir sezon olacak. Bu lige uygun daha doğru oyuncular alınacaktır. Biz de bu doğrultuda kendi hedeflerimiz içerisinde güçlü bir Ankaragücü kadrosu kurmaya çalışıyoruz. Seyri zevki vermek ve oynadığımız futbolla hedeflerimizi yakalamak adına çalışmalarımızı sağlıklı bir şekilde yapıyoruz.”

MKE Ankaragücü kulübü, 1 Temmuz doğum günü olan Teknik Direktörü Mustafa Dalcı için, kulüp resmi sitesinden kutlama mesajı yayınladı. Dalcı’nın fotoğrafının yer aldığı mesajda, ‘Mutlu yıllar Mustafa Dalcı’ ifadelerine yer verildi.

ANKARAGÜCÜ’NDE KONGRE HEYECANI

 

MKE Ankaragücü Kulübü’nün olağanüstü genel kurulu, bugün toplanacak. Sarı-lacivertli ekibin 27 Haziran’daki ilk kongresi yeterli çoğunluk sağlanamadığı için ertelenmişti.

Genel kurul, saat 14.00’te Ankara Ticaret Odası (ATO) Congresium Fuar ve Kongre Merkezi’nde çoğunluk aranmaksızın yapılacak.

Genel kurulda, yönetim kurulu faaliyet raporu, denetim kurulu raporu, 2021 yılı (Haziran-Aralık dönemi), 2022 yılı (Ocak-Mayıs dönemi) bilanço, gelir ve gider hesapları müzakere edilecek ve ibra için delegelerin onayına sunulacak.

Dernek tüzüğünün ilgili maddelerinde ihtiyaç duyulan değişiklikler görüşülecek ve yeni yasaya uygun olması açısından tüzük tadilatı yapılması için üyelerden onay alınacak ve kulüp organlarının seçimi gerçekleştirilecek.

Başkan Faruk Koca’nın yeni yönetime ekonomik olarak kulübe güç katacak isimleri alacağı öğrenildi.

 

KAMP 7 TEMMUZ’A KADAR SÜRECEK

Ankaragücü, yeni sezon çalışmalarını Bolu kampında sürdürüyor. Başkent ekibi, kamp çalışmalarını tempolu antrenmanlarla devam ettiriyor. Sarı-lacivertliler, 28 Haziran’da başladığı Bolu Kampını, 7 Temmuz’da tamamlayacak ve ikinci etap için Erciyes’e geçecek.

Bu arada sarı-lacivertli ekibin, Galatasaray’da yeni sezon kadro planlamasında teknik kadro tarafından düşünülmediği ileri sürülen Rumen futbolcu Olimpiu Morutan’ı kiralamak için devreye girdiği ileri sürüldü.

 

ERCİYES’TE 4’LÜ TURNUVA

Yeni sezon hazırlıklarının kam etabının belli bir dönemini Kayseri-Erciyes’te geçirecek olan MKE Ankaragücü ve Gençlerbirliği, 4’lü turnuvada karşılaşacak.

Erciyes Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde, 2 takımın yanı sıra, Kayserispor ve Aytemiz Alanyaspor’un da katılımı ile 15-25 Temmuz tarihleri arasında turnuva organize edilecek.

Turnuvanın açılış maçında; Kayserispor ile Gençlerbirliği karşılaşacak. Açılış müsabakası 15 Temmuz Çarşamba günü oynanacak. İkinci günde Kayserispor ile Ankaragücü karşılaşacak. Takımlar, 10 gün içinde birbirleri ile müsabaka yapacak.

  • 0
    SEVDİM
  • 2
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

hocam kaleci işi ne oldu.

Irfan

04-07-2022 16:41

Yorum Yazın

Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Montella erken vedayı yorumladı
Montella erken vedayı yorumladı
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Haydi Türkiye'm!...
Haydi Türkiye'm!...
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
Türk Telekom, Jaleen Smith ile yollarını ayırdı
Türk Telekom, Jaleen Smith ile yollarını ayırdı
Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı
Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı
Filenin Sultanları, Ankara etabında ikide iki yaptı
Filenin Sultanları, Ankara etabında ikide iki yaptı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
ANKARAGÜCÜ

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...

Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti

Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.

Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı

Ankaragücü'nde kombine kart satışı başlıyor...

Ankaragücü'nün eski futbolcusu, İnegölspor teknik direktörü oldu

Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan'dan flaş açıklamalar...Kombine fiyatları belli oldu

Ankaragücü'ne uzun yollar...

Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle