MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

İsmail Mert Fırat adaylığını açıkladı iddialı konuştu: "Süper Lige çıkacağız"

Ana SayfaAnkaragücüİsmail Mert Fırat adaylığını açıkladı iddialı konuştu: "Süper Lige çıkacağız"
İsmail Mert Fırat adaylığını açıkladı iddialı konuştu: "Süper Lige çıkacağız"
12 Haziran, 2024, Çarşamba 16:15
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Ankaragücü Başkanı İsmail Mert Fırat kongre öncesi adaylığını resmen açıkladı.

İsmail Mert Fırat, bugün Beştepe Tesisleri’nde bir basın toplantısı düzenledi ve kongrede başkan adayı olduğunu açıkladı.

Basın toplantısını Sporanki Genel Yayın Yönetmeni Orhan Sal takip etti.

Işte başkan Mert Fırat’ın açıklamlarından öne çıkanlar: 

Zor bir dönemde göreve geldik. Yönetim kurulu bizi yetkilendirdi. Biz bu süreci doğru yönetmek için her şeyi yaptık.  Eksiklerimiz vardı. Ama elimizden ne geliyorsa yaptık. Fakat sportif anlamda istediğimiz elde edemedik. Bunun bir çok gerekçesi var.

Şu an tek hedefiz var, yiğit düştüğü yerden kalkar. Bizde şampiyon olacağız. Biz yeniden maddi anlamda güçlü ve aidiyet duygusu hisseden yönetim kurulu üyeleri ile kolları sıvadık.

Hocamızla anlaşma sırasında kendisine de söyledik. Süper Lige çıkmaktan başka hedefimiz yok. Bunu hocamıza söyledik.

Süper Lige çıkaracağız. Bu hedefle yolumuza devam edeceğiz

Bu sezon dışarıdan ekonomik anlamda bir katkı alamadık.

Yönetim Kurulumuz hariç hiç bir katkı alamadk

Bundan sonra da devam edeceğiz. Mali yükü biz çekeceğiz. Ankaragücü bunu hak ediyor. Fedakarlıktan hiç bir zaman kaçmadık. Kaçmayacağız.

Kulübü yarı yolda bırakmayacağız.

Küme düştük, taraftarımız her yerde bize destek verdi. Bizde taraftarımızın o çektiği acıyı yaşadık

Bu süreci istediğimiz noktaya getiremedik.

Hakem hataları,  TFF’nin imzadan dolayı karşımıza gelmesi düşmemizde etken oldu.

Yerimiz Süper Lig. İnşallah takımı bu sezon Süper Lige çıkaracağız.

Mevcut kadroyu güçlendireceğiz. İdari anlamda da takımı güçlendireceğiz.

Gerçek Ankaragüçlüleri de yönetimize alacağız

Aidiyet duygusu olan yöneticiler alacağız.

Haziran’ın 26 sında takımımız toplanıyor.

Hocamız çalışmalarına şimdiden başladı.

Hocamızın devam etmek istediği tüm oyuncularla devam edeceğiz.

Bütçe noktasında hiç bir sınırlama koymayacağız.

Eksik bölgelerimiz var. Oralara ilave yapacağız.  Gereken oyuncuları alacağız.

Geri Süper Lige çıkmak için mücadele edeceğiz.

Ligi domine eden bir takım kuracağız.

Şampiyonluk dışındaki bir senaryoyu hiç konuşmayalım. Bassagog, Ali Sowe, Efkan, Nihat gibi oyunculardan baktık kim verimliyse onla yola devam edeceğiz.

Bizden daha çok fedakarlık yapan taraftarlarıız var. Bu insanların çektiği acıyı biz yaşıyoruz.

Yapısal ve finansal anlamda planlı gidiyoruz. Çıkıp bir daha düşmemek için planlama yapacağız.

Tek derdimiz Süper Lige çıkmak.

Süper Ligde kalıcı olmak için çalışacağız. Çünkü 114 yıllık İmalat-ı Harbiye’den bahsediyoruz.

Biz bu kulübü hak etmediği yere düşürdük. Bundan sonra her fedakarlığı yapıp Süper Lige çıkaracağız.

Hocayla anlaştığımız için eleştiriler var. Ankaragücü nün kaybedecek bir günü bile yok. O yüzden hocamızla anlaştık.

Geçen sezon hatalarımız vardı. Ama art niyetimiz yok. Bu acıyı bu travmayı yaşamayı kim ister. Düşmede hepimiz hatası var. Bizim uğraştığımız çok haksızlık da oldu.

Takım küme düşerken, bir sıkıntı varsa bu sorumluluğu biz üzerimize almamız lazım. Hak etmediğimiz bir noktadayız. Bu takım ne yapıp şampiyon olarak Süper Lige çıkacak. Bunu tahahüd ediyoruz. Bunu buradan ifade ediyorum.

Bugün başımza ne geldiyse Ankaragücü’müzü düşman ilan edilmesinde dolayıdır.

Bu sezon mali anlamda kimseden bir beklentimiz yok. Biz tüm imkanlarımızı seferber edip takımı çıkaracağız.

Ben Ankaragüçlüyüm. Bu kulüp için fedakarlık yapmaya devam edeceğim.

Şirketleşme de ana hissedar MKE Ankaragücü olacak.

Finansal anlamda özgürlük ancak şirketleşme ile olur. İlerleyen dönemde halka arz olacak. Hatalarımız oldu. Ama bundan sonraki dönemde bu sıkıntıları yaşamamak için şirketleşmeyi yapıyoruz. Ligin ilk yarısından itibaren araya açarak gideceğiz.

Garry Rodrigues devam edecek.

SPORANKİ

  • 1
    SEVDİM
  • 12
    ALKIŞ
  • 1
    KOMİK
  • 1
    İNANILMAZ
  • 1
    ÜZGÜN
  • 5
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

Bu arada gitseniz de gidemesiniz de taraftarla inatlaşmayı , insanların fikirlerini gerçekten dinlemeyi , bir öneriyi değerlendirmenin ayıp olmadığını unutmayın.HA BİR DE O FUŞYA FORMAYIYI DA KALDIRIN ORTADAN.

MEHMET ÖNDER ERYÜREKLİ

13-06-2024 13:34

yorum avatar

5 Yılda 3 kez küme düşürürken de iyi niyetliydiniz tabii. Hata da kabullenmemek de bu kadar ısrar etmeniz , iyi niyetinizi de artık sorgulattırıyor bilin.Ha anlaşılamayan şu galiba: "Başarısız olduğumuzu kabul ediyoruz." diyorsunuz ama bizim dediğimiz o değil:Siz isteseniz de başarılı olamazsınız.O liyakat sportif manada sizde yok.BUNUN NEYİNİ ANLAMIYORSUNUZ?

MEHMET ÖNDER ERYÜREKLİ

13-06-2024 13:30

yorum avatar

Gecen yılda Avrupa oynayan takım kurduk dediniz ama kurduğunuz takım küme düştü. Hocam 5 yılda bu takım nasıl 3 kez küme düşüyor hiç kimse bunu sorgulamıyor hala ben adayım diyorsunuz helal olsun herkes memnunsa halinde bize alkışlamak düşer.

Ahmet

12-06-2024 21:43

yorum avatar

Her zamanki gibi liyakatli, başarılı ve vizyonunuzu yansıtan bir antrenör buldunuzBırakın gidin yeter, sovdurmeyin

Sinan

12-06-2024 21:23

yorum avatar

Scout ekibi kim çok merak ettim? Emre YILDIZ mı yine?

MEHMET ÖNDER ERYÜREKLİ

12-06-2024 19:06

yorum avatar

Ne yüzle aday oldun

Faruk

12-06-2024 18:55

yorum avatar

Bu sene 1.lig çoook zor. Öyle hamleler yapması lazım ki yönetimin...Ama ben bu yönetimden akılcı rasyonel hiçbir hamle bekleyemiyorum.Eskişehirspor'un yaptığı gibi kumar oynayıp çıkamayıp sonra paraşütsüz alt liglere gitme ihtimalimiz daha çok bunlarla.

MEHMET ÖNDER ERYÜREKLİ

12-06-2024 18:46

yorum avatar

Keşke hiç aday olmasaydınız, size destek veren Faruk Koca yüzünden TFF ve hakemlerin tavrı devam edecektir. Küstürdüğünüz MKE ve Belediye sizin yönetimi bahane edip para musluklarını kapalı tutmaya devam edeceklerdir. Emre Belezoğlu'nun takımı adım adım küme düşürdüğünü göremeyen bir yönetimin takımı üst lige taşıyacak yapılanmayı organize edecek futbol bilgisi ve tecrübesi olmadığı da ortada. Sadece iyi niyet ve takımın küme düşmesinden kaynaklanan mahçubiyet duygusuyla aday olduğunuzu düşünüyorum, yol yakınken hem kendiniz hemde Ankaragücü'nün daha fazla yıpranmaması adına lütfen çekilin başkanım.

Alper Çağlar

12-06-2024 17:45

yorum avatar

İddalı konuşmak güzel ama gerçekler her zaman daha ağar basıyor…Kadro kurulunu gerçekten bu işin ehli kişilere bırakmak gerekiyor.. yoksa tüm sezon defans orta saha ileri uç saç baş yoldurtuyor..Mevzu pahalı futbolcuda değil mevzu işin ehlini bulup uygun kadro dizilimi..

Tc

12-06-2024 16:37

Yorum Yazın

Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Fransa grubu lider bitirdi
Fransa grubu lider bitirdi
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
İşe yaramayan zafer 3-2
İşe yaramayan zafer 3-2
A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
ANKARAGÜCÜ

MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !

Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek

Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu

Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...

Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti

Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.

Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle