MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı

Ana SayfaGençlerbirliğiGençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
22 Haziran, 2026, Pazartesi 23:43
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Süper Lig’de harcama limitleri belli oldu.

Başkent ekibi Gençlerbirliği'nin harcama limiti de açıklandı

Buna göre; Gençlerbirliği'nin harcama limit 15,14 milyon euro olarak açıklandı. 

Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Süper Lig’de mücadele edecek 18 kulübün takım harcama limitlerini açıkladı. Euro bazında en yüksek limite yaklaşık 169,3 milyon euroyla Galatasaray sahip olurken sarı-kırmızılıları Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor izledi.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu öncesinde Süper Lig kulüplerinin takım harcama limitlerini belirledi.

Açıklanan verilere göre ligin en yüksek harcama limitine sahip kulübü Galatasaray oldu. Sarı-kırmızılılara tanınan 9 milyar 6 milyon TL’lik limit, yaklaşık 169,26 milyon euroya karşılık geliyor.

Galatasaray’ı 118,96 milyon euroyla Fenerbahçe ve 77,49 milyon euroyla Beşiktaş takip etti. Trabzonspor’un limiti ise 47,56 milyon euro olarak hesaplandı.

Süper Lig’deki 18 kulübe tanımlanan toplam harcama limiti 35 milyar 90 milyon TL, güncel kur üzerinden yaklaşık 659,46 milyon euro oldu.

Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor’a tanınan limitlerin toplamı 413,28 milyon euroya ulaştı. Böylece toplam harcama alanının yaklaşık yüzde 62,7’si dört kulübe ayrılmış oldu.

Euro bazında takım harcama limitleri şöyle:

Galatasaray: 169,26 milyon euro

Fenerbahçe: 118,96 milyon euro

Beşiktaş: 77,49 milyon euro

Trabzonspor: 47,56 milyon euro

Çaykur Rizespor: 34,15 milyon euro

Samsunspor: 21,13 milyon euro

Konyaspor: 20,71 milyon euro

Başakşehir: 20,67 milyon euro

Kocaelispor: 17,92 milyon euro

Erzurumspor: 16,79 milyon euro

Amedspor: 16,79 milyon euro

Çorum FK: 16,79 milyon euro

Gaziantep FK: 15,37 milyon euro

Gençlerbirliği: 15,14 milyon euro

Eyüpspor: 15,06 milyon euro

Göztepe: 12,75 milyon euro

Kasımpaşa: 12,18 milyon euro

Alanyaspor: 10,74 milyon euro

TRANSFER BÜTÇESİ ANLAMINA GELMİYOR

Açıklanan rakamlar kulüplerin yalnızca bonservis ödemelerinde kullanabileceği doğrudan bir transfer bütçesi anlamına gelmiyor.

harcama limitleri; A takım futbolcuları ve teknik kadroya ödenecek ücretlerin yanı sıra transfer, kiralama ve menajerlik giderlerini de kapsayan mali üst sınırı ifade ediyor.

TFF’nin daha önce açıkladığı takvime göre 2026-2027 sezonunun birinci transfer ve tescil dönemi 22 Haziran’da başladı ve 4 Eylül’de sona erecek.

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Montella erken vedayı yorumladı
Montella erken vedayı yorumladı
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Haydi Türkiye'm!...
Haydi Türkiye'm!...
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
Türk Telekom, Jaleen Smith ile yollarını ayırdı
Türk Telekom, Jaleen Smith ile yollarını ayırdı
Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

Çankaya Belediye Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner Gençlerbirliği'nde!

Arda Çakmak’tan Gençlik ve Spor Bakanı Yardımcısı Hamza Yerlikaya’ya ziyaret

Gençlerbirliği'nde alt yapı için seçme zamanı

Gençlerbirliği'nde ilk antrenman 1 Temmuz'da!

Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!

Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle