Gençlerbirliği'ne FIFA'dan kötü haber
FIFA, Trendyol Süper Lig ekibi Gençlerbirliği'ne geçmiş dönemlerde yapılmayan ödemelerden dolayı 3 dönem transfer yasağı verdi.
FIFA'nın açıklamasına göre "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında yer alan Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü'ne 3'er dönem transfer yasağı verildi.
FIFA'nın kulüplere uyguladığı geçici transfer yasakları, mali açıdan mevzuat ihlalleri giderilince veya finansal anlaşmazlıklar yaşadığı futbolcuların borçları ödenince kaldırılıyor.
Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak: "Popa'ya ödenmesi gereken paranın gününden bir hafta geç ödenmesi nedeniyle transfer yasağı geldi. Borç gözükmediği için rahattık ama böyle bir durumla karşılaştık. 25 bin euroyu bugün ödeyip yasağı kaldıracağız. Trabzonspor karşısında gençlerimiz aslanlar gibi oynadı. Bizim hedefimiz lig. Şu an 12. futbolcumuz yok ve maça gençlerle çıkmak zorundaydık. Gençlerbirliği'nin ligde kalacağına inanıyorum. Trabzonspor maçında hedef 3 puan. Rakiplerimiz Kasımpaşa, Eyüp ve Antalya'nın hepsinin kazanacağına da inanmıyorum." dedi...


























Göztepe gibi Ankaragücüde borçlardan kurtulmak için Keçiörengücünü alıp ismini Ankaragücü yapmalı. Aksi takdirde yıllarca bu ligde kalır ve bu mali tabloyla BAL ligine kadar gider. Zamınında burdan çıktık ama bu her zaman olacak diye bir garanti yok. Keçiörengücü spor klübü A.Ş. olduğu için mali tablo daha rahat yönetilir. Aksi takdirde buralarda sürünürüz yıllar boyu.
ankaragücü
14-05-2026 11:28