Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak, Haber Ankara'ya açıklama yaptı.
Başkan Çakmak'ın açıklamaları şu şeklide:
-Yeni sezonda daha sağlam adımlarla gitmek istiyoruz. Yeni sezonla ilgili hazırlıklara başladık. Metin Hoca’nın istediği ve istemediği oyuncular var.
-Cihan Çanak ile yeniden anlaşma zemini arayacağız. Ancak bu oyuncunun Trabzonspor’daki durumundan sonra belli olacak. Göktan Gürpüz’ü düşünmüyoruz.
-Transferde 4-5 nokta transfer yapacağız. Ancak kadroyu geniş tutmak adına alternatif oyuncularda transfer edeceğiz. Öncelikli olarak transferini düşündüğümüz mevkiler; kale, sol bek, 6 numara ve santrfor.
-Ricardo Velho ile bu sezon devam edemiyoruz. Kalecimiz Erhan Erentürk’ü bu sezon birinci kaleci olarak düşünüyoruz. 1 kaleci transferi daha yapacağız.
-Takımda maliyetli yabancılar var. Rakamlar çok yüksek. Bu oyuncuları göndermemiz lazım. Yönetim ve teknik heyet olarak birlikte hareket edeceğiz



























aman diyim bu sene süper ligteki 50. senemiz ligten düşme korkusu yaşamayalım. ona göre kadro kurulmalı
Sakaryadaki ankaralı
06-06-2026 18:09