Gençlerbirliği'nde sözleşmesi sona eren sol bek Matej Hanousek, yayınladığı mesajla kırmızı-siyahlı camiaya veda etti.
Hanousek, "Güle güle Türkiye, seni özleyeceğim" ifadelerini kullandı.
Geçen sezon devre arasında Gençlerbirliği'ne gelen Hanousek, 17 lig maçında forma giymişti.
33 yaşındaki sol bek bu sezon ise ligde ve kupada 17'si ilk 11 olmak üzere 26 maçta oynadı ve toplam 1628 dakika sahada kaldı.


























Metehan son iki senedir takımın hem en golcü oyuncusu hem de en çok gol katkısı yapan oyuncusu ama gönderilim tabii, menajerler taş mı yesin!
Alkara
19-05-2026 09:58