MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Gençlerbirliği camiası pilav gününde buluştu

Ana SayfaGençlerbirliğiGençlerbirliği camiası pilav gününde buluştu
21 Mayıs, 2026, Perşembe 23:31
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

RESMİ AÇIKLAMA ŞU ŞEKİLDE:

Camiamız, Pilav Günü’nde Bir Araya Geldi

Gençlerbirliği Eski Futbolcular Derneği tarafından her yıl geleneksel olarak organize edilen Pilav Günü etkinliği, bu yıl da camiamızı bir araya getirdi.

Gençlerbirliği Eski Futbolcular Derneği Başkanı Sadettin Özkalender, dernek yönetim kurulu üyeleri ve eski futbolcuların ev sahipliğinde düzenlenen organizasyona; Başkanımız Haydar Arda Çakmak, yönetim kurulu üyelerimiz, eski başkanlarımızdan Niyazi Akdaş, eski yöneticilerimiz, Teknik Direktörümüz Metin Diyadin ve basın mensupları katıldı.

Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve kulübümüze emek veren tüm merhum değerlerin anısına gerçekleştirilen saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından açılış konuşmasını Gençlerbirliği Eski Futbolcular Derneği Başkanı Sadettin Özkalender yaptı. Özkalender konuşmasında, takımı zorlu süreçte Süper Lig’de tutmayı başardıkları için Başkanımız Haydar Arda Çakmak’a, Teknik Direktörümüz Metin Diyadin ile teknik ekibe, yönetim kurulu üyelerine ve kulüp emekçilerine dernek adına teşekkürlerini iletti.

BAŞKAN HAYDAR ARDA ÇAKMAK: "GELECEK SEZON FİNANSAL AÇIDAN DAHA GÜÇLÜ OLACAĞIZ"

Davete katılan Başkanımız Haydar Arda Çakmak, organizasyon için teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

"Herkesin malumu olduğu üzere, gerek sportif gerekse finansal açıdan oldukça zorlu bir sezonu geride bıraktık. İdeal bir sezon geçirmemiş olsak da elimizden gelen tüm gayreti gösterdik. Temel hedefimiz olan ligde kalma başarısını Allah’a çok şükür gerçekleştirdik. Önümüzdeki sezondan itibaren, özellikle finansal yapıyı daha sağlıklı bir zemine oturtarak daha başarılı işlere imza atacağız. Takımımızı, ligin son haftalarında baskı hissetmeyeceği güvenli bir sıralamaya ulaştıracağız. Gelecek sezonun güzel, bir sonraki sezonun ise çok daha iyi olacağına inanıyorum; sonraki sezonda ise zaten görevde olmayacağım."

NİYAZİ AKDAŞ: "BİRLİK VE BERABERLİKLE DAHA İYİ NOKTALARA TAŞINACAĞIZ"

Eski başkanlarımızdan Niyazi Akdaş da konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yaparak şunları kaydetti:

"Arda (Çakmak), genel kurulda başkanlığa seçilmesinin ardından yaptığımız konuşmada 'Bizler İlhan Cavcav’ın çırağıyız' ifadesini kullanmıştık. Ancak tam anlamıyla bir çıraklık dönemi yaşandığını söyleyemeyiz. İnsanlar hata yapabilir; burada önemli olan husus, hatanın arkasında bir kasıt olup olmadığıdır. Kasıt barındırmayan hatalar her zaman hoşgörüyle karşılanabilir. Şüphesiz hataları olmuştur ancak hiçbirinde kasıt yoktur. İnanıyorum ki kalfalık ve ustalık döneminde, birlik ve beraberlik ruhuyla kulübümüzü çok daha iyi noktalara taşıyacaktır. Takımı ligde tutma başarısı gösteren Başkan Haydar Arda Çakmak ve yönetim kuruluna teşekkür ediyorum."

METİN DİYADİN: "KULÜBÜMÜZÜ SAHİPLENME DUYGUSUNU ASLA KAYBETMEMELİYİZ"

Gençlerbirliği camiasını ve duayen basın mensuplarını bu anlamlı günde bir arada görmekten mutluluk duyduğunu ifade eden Teknik Direktörümüz Metin Diyadin ise konuşmasında kulüp aidiyetine dikkat çekti:

"Kulüp olarak zorlu ve önemli bir süreçten geçtik. Bu sürecin de sonunu böyle bağlamak güzel oldu. Burada görev alan herkese teşekkür ediyorum. Sezon içerisinde elbette hatalar olacaktır önemli olan Gençlerbirliği ailesi içerisinde olan bireylerin bu hatalardan kopma yaşamadan sorunları kendi içerisinde çözebilmesidir. Gençlerbirliği ailesi yalnızca kalabalık bir topluluktan ibaret değildir; birbirini çok iyi tanıyan ve kulübüne gönülden bağlı bireylerden oluşur. Herkes bu şapkanın altında birleşmiştir. Dönem dönem başkanlık, teknik direktörlük ya da yöneticilik gibi farklı sorumluluklar üstlenilebilir; mühim olan bu süreçleri sağlıklı bir şekilde yürütebilmektir. Hiç kimsenin bireysel çıkarları kulübün geleceğinden daha önemli olamaz. Asıl gaye bu kulübün yaşamasıdır. Bu kulübün havasını teneffüs eden, kültürünü özümseyen hiç kimsenin buradan vazgeçmesi mümkün değildir. Kulübümüze dışarıdan dahi gelse, insanlar iki aylık kısa bir sürede bu aidiyet duygusunu benimsemektedir. Bizlere düşen, camiamıza katılan bu değerleri sahiplenerek ailemizi daha da genişletmektir. Resmi bir görevimiz olsun ya da olmasın, kulübümüzü sahiplenme duygusunu asla kaybetmemeliyiz."

Anlamlı organizasyonun sonunda, Gençlerbirliği Eski Futbolcular Derneği Başkanı Sadettin Özkalender ile dernek yönetim kurulu üyeleri, kulübe katkılarından dolayı Başkan Haydar Arda Çakmak ve Teknik Direktör Metin Diyadin’e birer teşekkür plaketi takdim etti.

  • 0
    SEVDİM
  • 1
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

bu murat cavcav hangi yuzle gelmis oraya takimi mahveden o degilmiydi birde utanmadan 15 milyon dolar borc birakip gitmedimiNOT : Yorumlarınıza lütfen mail adresi de yazın.

kocakurt06

22-05-2026 00:29

Yorum Yazın

Filenin Sultanlarının Ankara kadrosu!
Filenin Sultanlarının Ankara kadrosu!
Osman Zeki Korkmaz yeniden Ankara'da!
Osman Zeki Korkmaz yeniden Ankara'da!
Burç Tuna yazdı: "Yanlış anahtarla doğru kapı açılmaz "
Burç Tuna yazdı: "Yanlış anahtarla doğru kapı açılmaz "
DÜNYA KUPASI| Almanya'dan gol şov!
DÜNYA KUPASI| Almanya'dan gol şov!
Montella'nın mazereti var
Montella'nın mazereti var
Kupaya yenilgiyle başladık...
Kupaya yenilgiyle başladık...
Avusturalya maç kadromuz...
Avusturalya maç kadromuz...
Brezilya'nın büyük hasreti
Brezilya'nın büyük hasreti
DÜNYA KUPASI | Kanada 1 - Bosna Hersek 1
DÜNYA KUPASI | Kanada 1 - Bosna Hersek 1
Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti
Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti
Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!
Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!
Büyük heyecan başlıyor... İlk maçımıza pazar sabahı çıkıyoruz!
Büyük heyecan başlıyor... İlk maçımıza pazar sabahı çıkıyoruz!
Ankaragücü'nün eski sevilen futbolcusu Kayserispor'da göreve başladı
Ankaragücü'nün eski sevilen futbolcusu Kayserispor'da göreve başladı
Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor
Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor
Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin yeni yuvalarında son durum nasıl?
Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin yeni yuvalarında son durum nasıl?
Dünya Kupası açılış maçında Meksika galip
Dünya Kupası açılış maçında Meksika galip
Gençlerbirliği'nin kaleci adayları belli oldu
Gençlerbirliği'nin kaleci adayları belli oldu
Gençlerbirliği ve Ankaragücü ile ABB arasında iş birliği protokolü imzalandı
Gençlerbirliği ve Ankaragücü ile ABB arasında iş birliği protokolü imzalandı
Ve Dünya Kupası başlıyor...
Ve Dünya Kupası başlıyor...
"Ankaragücü'nün hedefe ulaşacağını düşünüyorum"
"Ankaragücü'nün hedefe ulaşacağını düşünüyorum"

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!

Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor

Gençlerbirliği'nin kaleci adayları belli oldu

Gençlerbirliği dosyaları temizliyor...

Metehan Mimaroğlu konusunda önemli gelişme!

Eren Erentürk vicdanım rahat dedi

 Samsunspor'da Tongya gelişmesi...

Metehan Mimaroğlu, Gençlerbirliği'ne veda etti

"Finansal sıkıntılar büyük ölçüde çözüldü"

Cem Can Gençlerbirliği'nde!

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle