MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak'tan Ricardo Velho müjdesi

Ana SayfaGençlerbirliğiGençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak'tan Ricardo Velho müjdesi
Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak'tan Ricardo Velho müjdesi
27 Mart, 2026, Cuma 15:51
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak, Ricardo Velho'nun bonservisi ve yeni stat olmak üzere önemli açıklamalarda bulundu.

Radyospor’un konuğu olan Çakmak'ın açıklamaları şöyle:

-Velho her şeyden önce çok ahlaklı ve karakterli bir sporcu. İddia ediyorum; Türkiye Süper Ligi'nde şu anda en iyi üç kaleciden biridir. Bonservisi konusunda satın alma opsiyonumuz 3,5 milyon Euro. Evet, rakam yüksek gelebilir ama ederi kesinlikle çok daha fazla. Yönetimimizde güçlü iş adamı arkadaşlarımız var; gerekirse hep beraber bu bonservisi alıp kulübümüze katalım diyoruz.

-Tabii oyuncunun da isteği önemli. Avrupa’nın devleri ve Türkiye’nin büyük kulüpleri takibe almış durumda. Şampiyonlar Ligi’nde oynamak isteyebilir, önünü kapatamayız ama hedefimiz onu burada tutmak.

-Devlet büyüklerimizle ve Gençlik Spor Genel Müdürlüğümüzle görüştük. Stadın Eylül ayının ilk haftasına yetişeceği söylendi. Hatta Eylül sonundaki Türkiye - İtalya milli maçının bu statta oynanması planlanıyor. Biz de ligin ilk haftalarını Eryaman'da geçsek bile, sonrasında o muazzam statta oynamak istiyoruz. Ankaragücü ile de konuştuk, iki takımın da orada oynaması lazım; devlet o kadar yatırım yaptı, oranın değerlendirilmesi gerekiyor.

-6 Aralık’ta seçildiğimden bugüne kadar kulübe 400 milyon liranın üzerinde bir gelir getirdik. Bu parayla da yine 400 milyon liraya yakın geçmiş borcu ödedik. Borç bitti mi? Hayır, hâlâ var ama Mayıs ayına kadar büyük kısmını temizleyeceğiz. Yıl sonuna kadar Gençlerbirliği'nin ciddi bir borcu kalmaz, sürdürülebilir bir yapıya kavuşuruz.

-Altyapıdaki oyuncularımıza ciddi teklifler var ama ben ve yönetim kurulumuz kimseyi şimdi satmak istemiyoruz. Çünkü şimdi satarsak kazanacağımız bedel belli. Biz bunu merhum İlhan Cavcav Bey'den öğrendik; oyuncuyu önce A takımda oynatacaksın, bir sene sonra çok daha yüksek meblağlara satacaksın. Altyapıdan oyuncu satma taraftarı değilim, önce değerini bulması lazım.

-Bu seneki önceliğimiz ligde kalmak, bir an önce alt sıralardan kurtulup rahatlamak istiyoruz. Gençlerbirliği her zaman kupada finali hedeflemiş bir takımdır. İnşallah Galatasaray'ı eleyip yarı final veya final göreceğiz.

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

Fomget'te kaptanla yola devam
Fomget'te kaptanla yola devam
Gençlerbirliği bir kez daha genel kurula gidiyor
Gençlerbirliği bir kez daha genel kurula gidiyor
Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Kulüpler Birliği toplantısında büyük kavga çıkmış!
Fransa grubu lider bitirdi
Fransa grubu lider bitirdi
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
MKE Ankaragücü altyapı koordinatörlüğü görevine getirilen Ali Palabıyık'a ziyaret !
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Jim’in Ankaragücü hikâyesi anlatılmaya devam edecek
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Ahmet Samet Baltacı ile yola devam
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Vincenzo Montella: "Bundan Sonra Dünya Kupası'na gelmek 24 sene sürmeyecek"
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
Ankaragücü'nün eski oyuncusu Renaldo Cephas Karabağ’a transfer oldu
İşe yaramayan zafer 3-2
İşe yaramayan zafer 3-2
A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği bir kez daha genel kurula gidiyor

Gençlerbirliği, 2 Temmuz Perşembe günü Beştepe’de toplanarak

Gençlerbirliği’nden Ankara Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne ziyaret

Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!

Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle