MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Faruk Koca: "Ümraniye maçında ciddi haksızlığa uğradık"

Ana SayfaAnkaragücüFaruk Koca: "Ümraniye maçında ciddi haksızlığa uğradık"
Faruk Koca: "Ümraniye maçında ciddi haksızlığa uğradık"
15 Nisan, 2022, Cuma 11:10
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, Radyo Gol’de katıldığı bir programda takımı hakkında açıklamalarda bulundu.

Başkan Koca’nın açıklamalarını Sporanki derledi.

İşte o açıklamalardan öne çıkan bazı başlıklar:

Şampiyonluk yolunda taraftarımızın yoğun desteği var. Camiamızın gücünü arkamızda hissediyoruz. Camia olarak hedefe kilitlenmiş durumdayız.

Son 6 maçın 5’ini Ankara’da oynayacağız. Bunun avantajını kullanmak istiyoruz.

Türkiye’de kulüpler alt yapıya gerekli desteği vermiyorlar. Bugün yaşadığımız sorunlar bundan dolayı. Yabancı futbolcu olayına çok sıcak bakmıyoruz. Özellikle Süper Ligde yabancı futbolculara çok ciddi paralar veriliyor. Bu paranın bir kısmını kendi futbolcularımıza ayırırsak iyi futbolcular yetiştiririz.

İnşallah bu yıl 19 Mayıs Stadı’nın başlayacağımıza düşünüyorum. Bunun hazırlıkları yapılıyor. Camia Eryaman’a isteksiz bakıyor. Maçlarımız 19 Mayıs’ta oynansa 25-30 bine oynarız. Camiamız 19 Mayıs’ın yapılmasını istiyor. İnşallah bu sene temelini atacağız.

Biz hakemler konusunda en muzdarip takımız. Ama çok gündeme getirmiyoruz. Geçen hafta 1 oyuncumuz kırmızı kart gördü. İkinci kart sarı kart olabilir. Ama birinci değildi. Spor otoriteleri Ümraniye’nin 2 kırmızı kart görmesi gerektiğini söyledi. Bütün otoriteler söylüyor. Ankaragücü’nün ciddi mağdur olduğunu herkes söylüyor. Biz sadece şunu istiyoruz. MHK ve TFF’den hiçbir pozitif ayrımcılık istemiyoruz. Hak edilmemiş ünvanı istemem. Kafalarda soru işareti olacak hiçbir şeyi istemiyoruz. Ama biz maalesef çok ciddi mağduriyet yaşıyoruz. Ciddi bir haksızlığa uğradığımızı ifade etmek istiyorum.

Bizim takımda tam 10 tane eski takımlarında kaptanlık yapmış oyuncu var. Tecrübeli bir takımız. Bu oyuncuları bir arada tutmak zor. Ama biz zoru başardık. Olmazsa olmazımız hiyeraşik yapıdır. Biz takımı topladık ve “Bu takımın patronu hoca, kulübün patronu da biziz” dedik. Bir işte disiplinsizlik oluyorsa başarı olmaz. Biz o konuda ödün vermedik. Camiamız önceleri tepki gösterdi. Ama başarı gelince camiamızda mutlu oldu. Stres var, ama tecrübeli oyuncularla bu işin üstesinden geleceğiz.

Owusu’ya ekstra ceza geldi. Konuyu Tahkim'e götüreceğiz. Olaya bütün boyutları çerçevesinde bakacağız. Tahkimden lehimize bir karar çıkarsa bu da bizi mutlu eder.

SPORANKİ ÖZEL…

  • 0
    SEVDİM
  • 4
    ALKIŞ
  • 1
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 1
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Montella erken vedayı yorumladı
Montella erken vedayı yorumladı
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Haydi Türkiye'm!...
Haydi Türkiye'm!...
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
ANKARAGÜCÜ

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...

Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti

Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.

Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı

Ankaragücü'nde kombine kart satışı başlıyor...

Ankaragücü'nün eski futbolcusu, İnegölspor teknik direktörü oldu

Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan'dan flaş açıklamalar...Kombine fiyatları belli oldu

Ankaragücü'ne uzun yollar...

Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle