MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Berat'ın vedasının ardından virüs korkusu

Ana SayfaGençlerbirliğiBerat'ın vedasının ardından virüs korkusu
Berat'ın vedasının ardından virüs korkusu
14 Ocak, 2021, Perşembe 16:50
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

Süper Ligin 19. haftasında Fatih Karagümrük ile kendi sahasında oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdüren Gençlerbirliği’nde, yeni adımlar atılmaya devam ediyor. Coronavirüs salgını nedeniyle genel kurulunu toplayamayan kırmızı-siyahlılarda, idari anlamda çalışmalar sürüyor. Kulüp genel müdürü Emrah Atasoy ile yollar ayrıldı.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Genel müdürlük görevine kadar, birçok departmanda sorumluluk üstlenen Atasoy’a verdiği emekler için teşekkür ediyor, kariyerinde başarı diliyoruz” denildi.

Atasoy’un Aytemiz Alanyaspor ile oynanan maç öncesinde, Bogdan Stancu’nun alacağını talep ettiği yönündeki isteğini, başkan Murat Cavcav’a ilettiği, bu görüşmenin ardından da ikili arasında tartışma yaşandığı öğrenilmişti. Bu gelişmenin sonrasında Atasoy’un istifa ettiği iddia edilmiş, ancak bu girişiminin başkan Cavcav tarafından işleme konulmadığı ileri sürülmüştü.

Atasoy, Beştepe’de kaldığı süre içinde, Gençlerbirliği’nde görev almış geçmiş dönem idarecileri ile mevcut yönetimdeki bazı isimlerin tepkisini çekmiş, özellikle de yabancı oyuncu transferleri konusunda büyük eleştiri almıştı.

Atasoy, kulüp internet sitesinden yaptığı veda paylaşımında; “Uzun yıllardır bir parçası olmaktan gurur duyduğum Gençlerbirliği Spor Kulübü’nden ayrılıyorum. Gençlerbirliği’nin başarısı için mücadele etmekten, emek vermekten büyük onur duydum. Burası benim ailem, öyle de kalacak. Onursal Başkanımız İlhan Cavcav’ın destekleri ve yol göstericiliğiyle başladığım bu yolda her zaman kulübümüz için doğru olanları yapmanın gönül rahatlığıyla kulübümden ayrılıyorum” ifadelerini kullandı.

KADRO KONUSUNDA MESAİ HARCANIYOR

Futbolda ara transfer dönemi başlarken, Beştepe cephesinde de kadroyu güçlendirme konusunda mesai harcanıyor. Türkiye Futbol Federasyonunun açıkladığı, ara transfer dönemi harcama limitlerinde, tablosu iç açıcı olmayan Şimşekler (64 milyon 299 bin TL - yüzde 15’lik sapma ile 73 bin 944 TL) Kayserispor’dan sonra en düşük harcama yapacak kulüp olarak ikinci sırada. Bu, kırmızı-siyahlıların hareket alanının sınırlı olduğunu gösteriyor. Belirlenen mevkiler ve alınması planlanan oyuncular için, mevcutlardan bazılarının gönderilmesi gündemde. İlk etapta, tecrübeli yedek bir kaleci düşünülüyor. Savunmanın ortasına bir, orta alana iki, forvete de bir golcü, şu an için olmazsa olmaz gibi duruyor. Takıma katkı sağlayamayan ancak başka bir kulübe transferi de mümkün görünmeyen isimlerle alacakları üzerinden pazarlık yapılarak yolların ayrılması fikri tartışılıyor. Sezon başında takıma katılan ancak fazla forma şansı bulmayan Furman’ın ayrılma isteğini kendisinin ilettiği gelen bilgiler arasında.

VEDA SONRASI VİRÜS KORKUSU

Gençlerbirliği’nden Trabzonspor’a transfer olan Berat Ayberk Özdemir’in, İlhan Cavcav Tesisleri’nde, takım arkadaşları, teknik ekip ve kulüp personeliyle bir araya gelerek vedalaşması, Beştepe’de virüs huzursuzluğuna yol açtı. Berat, Kulüp Başkanı Murat Cavcav ve yönetim kurulu üyeleriyle de görüştü. Trabzonspor’a transferi öncesi covid-19 testi pozitif çıkan ve bu yüzden de Hatayspor maçında forma giyemeyen Berat’ın, Beştepe’deki vedasının ardından yapılan ikinci testinin yine pozitif çıkması, kulüptekileri tedirgin etti.

SAKAT OYUNCULAR DÜŞÜNDÜRÜYOR

Antrenman öncesinde başkent ekibinin futbolcularıyla bir araya gelen başkan Murat Cavcav, futbolcularla kısa bir konuşma yaptı. Gençlerbirliği’nin çok büyük bir aile olduğunu belirtip, “Tüm zorluklardan el birliğiyle çıkabileceğimize inanıyorum. Fatih Karagümrük maçı ile birlikte, mücadelesi ve hırsıyla adından söz ettiren Gençlerbirliği’ni yeniden sahada görmek istiyoruz” dedi.

Antrenmana, tedavilerine devam edilen Stancu, Ömürcan, Ayite ve Nordfeldt katılmadı.

16 FUTBOLCUNUN KONTRATI BİTİYOR

Gençlerbirliği’nde sezon sonu itibariyle 8’i yabancı, 16 futbolcunun sözleşmesi sona eriyor. FIFA kurallarına göre sözleşmesinin sona ermesine 6 aydan kısa bir süre kalan futbolcular, yeni sezon için başka kulüplerle resmen görüşme yapabiliyor.

Gençlerbirliği’nin halen kadrosunda 11 yabancı isim bulunurken 8’inin sözleşmesi sona eriyor. Bu futbolcular; Kristoffer Nordfeldt, Daniel Candeias, Giovanni Sio, Zargo Toure, Bogdan Stancu, Piris da Motta (kiralık) Pierre Yves Polomat ve Floyd Ayite.

Sözleşmesi sona erecek yerli futbolcular ise Sefa Yılmaz, Halil İbrahim Pehlivan, Murat Yıldırım, Ömürcan Artan, Mustafa Seyhan, Yasin Davuş, Abdullah Şahindere ve Kadir Enes Kıra.

Haber: Hürriyet Ankara

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 1
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorum Yazın

Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Montella erken vedayı yorumladı
Montella erken vedayı yorumladı
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Haydi Türkiye'm!...
Haydi Türkiye'm!...
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Türk Telekom kadrosuna takviye yaptı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
İlbank Kadın Voleybol Takımı, transferde hızlı bir dönem geçiriyor...
Türk Telekom, Jaleen Smith ile yollarını ayırdı
Türk Telekom, Jaleen Smith ile yollarını ayırdı
Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı
Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı
Filenin Sultanları, Ankara etabında ikide iki yaptı
Filenin Sultanları, Ankara etabında ikide iki yaptı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

Çankaya Belediye Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner Gençlerbirliği'nde!

Arda Çakmak’tan Gençlik ve Spor Bakanı Yardımcısı Hamza Yerlikaya’ya ziyaret

Gençlerbirliği'nde alt yapı için seçme zamanı

Gençlerbirliği'nde ilk antrenman 1 Temmuz'da!

Gençlerbirliği'nde transfer yasağı kalktı!

Gençlerbirliği'nin 2026-2027 sezonu genel kombine satışları başlıyor

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle