MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Başkan Osman Sungur'dan kongre değerlendirmesi...

Ana SayfaGençlerbirliğiBaşkan Osman Sungur'dan kongre değerlendirmesi...
Başkan Osman Sungur'dan kongre değerlendirmesi...
18 Haziran, 2025, Çarşamba 10:47
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

BAŞKANIMIZ OSMAN SUNGUR’UN GENEL KURUL DEĞERLENDİRMESİ

Bundan bir buçuk sene önce Gençlerbirlikliler olağanüstü genel kurulda bir oy farkla şampiyonluğu seçmiş meğer… Fark yaratan o bir kişinin desteğini bütün Gençlerbirliği camiasının bana vermiş olduğu destek olarak bildim. Seçildiğim günden beri tek hedefim, şartlar ne olursa olsun, Süper Lig’e çıkmaktı. Yönetici arkadaşlarıma “Gençlerbirliği profesyonel A takımı Süper Lig’de olmadığı sürece bu kulübü yaşatmamız çok zor” dedim. Gücümüz, bütçemiz elverdiğince Gençlerbirliği camiasına yakışan bir kadro kurduk. Yıllar sonra bonservis verip futbolcu transfer ettik. Zaman zaman puan tablosunda bize yakışmayan yerlerde yer aldık. Ama sonunda şampiyon olmayı bildik. En başından beri hedefim genel kurula şampiyonluk kupasını getirmekti. Öyle de oldu.

Cumartesi günü Gençlerbirliği’ne yakışır şekilde Yenimahalle’de, Nazım Hikmet Kültür Merkezi’nde son derece özenle hazırlanmış bir organizasyonla genel kurulumuzu gerçekleştirdik. Sonucu en başından belli, plastik sandalyelerin boş kaldığı, elli yüz kişilik bir genel kurul değil, binden fazla üyemizin salona geldiği, neredeyse bine yakınının oy kullandığı, bizi desteklesinler veya desteklemesinler her isteyenin söz aldığı bir toplantı oldu. Ne yazık ki haddini bilmeyen bazıları büyüklerimizi sinirlendirdi. Zaman zaman sesler yükseldi. Bu küçük gerginlikleri de anlıyorum. Herkes üyesi olduğu camiaya hizmet etmek ister. Hele de şampiyon olup, Süper Lig’e çıkmışsa.

Genel kurul salonuna girdiğimde bildiğim kadarıyla benimle birlikte üç aday yarışacaktı. Ama sonra iki aday sürpriz bir isim etrafında, Nilüfer Bircan hanımefendinin ismi altında birleştiler. Demek ki insanlar aynı hedef için birleşebiliyor. Genel kurul sürecinde yaşadıklarımızdan camia olarak ders almalıyız. Yıllar boyunca dargın kalanlar da bir amaç uğruna, nedir o amaç, Gençlerbirliği’ne hizmet etmek için, birleşiyorlarsa genel kuruldan sonra da bütün camia olarak birleşebiliriz. Cumartesi gününe kadar yaşadıklarımızı, söylediklerimizi artık bir kenara koymalıyız. Hepimiz, bu camianın bir neferi olduğumuzun bilinciyle geleceğe bakmalı, Gençlerbirliği’nin başarısı için hep beraber çalışmalıyız.

Gençlerbirliği’ne başkan olmayı, kurullarında yer alarak bu kulübe hizmet etmeyi isteyen her üyemizi medeni cesaretlerinden dolayı tebrik ediyorum. Evet, camiamız bizi tercih etti, sevinçliyiz. Fakat şimdi yükümüz daha da ağır, sorumluluğumuz büyük. Ama bizi tercih edenleri mahcup etmemek için sarf edeceğimiz gayret de yükümüzden daha kuvvetli olacak.

Kulübe yıllarını vermiş bütün arkadaşlarımızın bildiği gibi, futbol eskisi gibi değil, hele Gençlerbirliği hiç değil. Hedefimiz Gençlerbirliği’ni eskiden olduğu gibi kötü gün akçesine sahip, borcu olan değil, kasasında şıkır şıkır milyon Eurolar bulunan bir kulüp haline getirmek. Ancak hedefimizin gerçekleşmesi için tek bir şart var: Gençlerbirliği’mizin o bildiğimiz hâliyle, yine eskiden olduğu gibi, Süper Lig’in demirbaşı olmalı.

Kulüpte çalışan emekçilerimizin geçimi de, futbol okullarına gelip top oynayan çocuklarımızın neşesi de, altyapımızda forma terleten yeteneklerimizin geleceği de bu şarta bağlı. Gençlerbirliği A takımı, her şart ve koşulda Süper Lig’de mücadele etmelidir. Bu mücadelesinden asla vazgeçmemelidir. Gençlerbirliği’nin var olması buna bağlıdır, başka bir çözüme, şu veya bu şahane projeye değil.

Bu sezon sorumluluğumuz daha da büyük. Güzel şehrimizi, Ankara’mızı Süper Lig’de temsil edeceğiz. En geç önümüzdeki sezona 19 Mayıs Stadyumu’nun tamamlanmasını arzu ediyoruz. Devletimizin inşa ettiği 55.000 kişilik muazzam yatırımın karşılığını vermemiz lazım. Koltukları Ankaralılarla dolmalı her maç. Niyetimiz başkentimize maç günleri on binlerce hemşehrimizin bir arada olacağı festival gibi günler yaşatmak.

Önümüzde kısa sürecek bir transfer dönemi var ve kırk, kırk beş gün sonra da lig başlayacak. Her ne kadar genel kurul süreci yaşasak da ben transfer çalışmaları için kulüp çalışanlarına gerekli direktifleri verdim. Hazırlıklarımız tamam. Ama malum iyi futbolcuların her zaman sayısız talibi olacaktır. Ancak Gençlerbirliği’nin diğer bazı kulüplerden avantajlı olduğu özellikleri var. Her şeyden önce burası Ankara. Belki evet yapılması üzerinden yıllar geçti ama tesislerimiz hâlâ bu ülkede parmakla gösterilecek kalitede. Er veya geç, bizimle çalışan futbolcularımız bizde haklarının kalmayacağından emin. Dahası bu kulüpte her zaman bir aile atmosferi var. Bütün bu avantajlarımızla bu sezon için iyi bir kadro kuracağımızdan eminim.

Süper Lig’de mücadele ederken kulübün geleceği için önemli işler yapacağız. Bana bu noktada bir projeniz var mı diye soracak olursanız şunu söylerim: mevcut koşullarda tek projem Gençlerbirliği’ni Süper Lig’de yaşatmaktır. Hep söylediğim gibi bütün diğer projeler bu şarta bağlı. Tesislerin yenilenmesi olsun veya yeniden tesisleşme, altyapının daha verimli hâle getirilmesi, yeni branşlarda yarışmacı takımlar kurulması, bunların hepsi gerekli ama önce Gençlerbirliği’nin Süper Lig’de başarılı olması, önceliğimiz bu.

Bu vesileyle 14 Haziran 2025 tarihinde genel kurulumuza katılan, bana ve yönetim kurulu üyesi arkadaşlarıma teveccüh göstersin göstermesin bütün üyelerimize teşekkür ederim. Her ne kadar genel kurulun hepsini takip edemese de bizleri şehrimize kazandırdığı modern kültür merkezinde misafir eden Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar’a kulübümüze gösterdiği ilgi dolayısıyla her zaman minnettar olacağız. Genel kurulda bizlerle olan şehrimizin çeşitli sivil toplum örgütü liderlerine ve üyelerine de ayrıca teşekkürlerimi sunarım. Son olarak, genel kurulumuzdaki gelişmeleri gerek izlenimlerini paylaşarak olsun gerek haberleştirerek Gençlerbirliği’nin sesini takipçilerine ve futbolseverlere duyuran siz değerli basın mensuplarını sevgiyle selamlarım.

Gençlerbirliği Spor Kulübü Başkanı

Osman Sungur

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

transferden hala bir haber yok tranfer olmadan bu takim nasil ligde kalacak. gerisi hikaye simdi transfer zamani

Kocakurt 06

18-06-2025 19:20

Yorum Yazın

A Millî Takımımız, ABD karşısında
A Millî Takımımız, ABD karşısında
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Bosna Hersek 3 puanı 3 golle aldı
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
e
Uluslararası karate semineri Keçiören'de tamamlandı
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
İngiltere ile Gana kozlarını paylaştı. Gol sesi gelmedi
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
Mamaklı boksörlerden büyük başarı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 3 transferi bitirdi
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
GENÇLERBİRLİĞİ

Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!

Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü

Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı

Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...

Gençlerbirliği Futbol Akademisi 2026-2027 sezonu futbolcu seçmeleri başladı

Gençlerbirliği Senegalli santrafor Niang'ın sözleşmesini fesh etti

Gençlerbirliği, Fıratcan Üzüm ile devam ediyor

Çankaya Belediye Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner Gençlerbirliği'nde!

Arda Çakmak’tan Gençlik ve Spor Bakanı Yardımcısı Hamza Yerlikaya’ya ziyaret

Gençlerbirliği'nde alt yapı için seçme zamanı

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle