MENU
  • ARDA GÜLER
  • KEREM AKTÜRKOĞLU
  • BURSASPOR
  • TÜRK TELEKOM BASKETBOL
  • ANKARA
  • YAZARLAR
  • FOTO GALERİ
  • WEB TV
  • HABER ARŞİVİ
  • YOL TRAFIK DURUMU
  • BİYOGRAFİLER
  • E-GAZETE
  • RÖPORTAJLAR
  • GAZETE MANŞETLERİ
  • SPORANKİ
  • Gizlilik Politikası
  • İLETİŞİM
  • Foto Galeri
  • Web TV
  • Yazarlar
  • E-Gazete
  • Anketler
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Firma Rehberi
  • Seri İlanlar
SPORANKİ
SPORANKİ
SPORANKİ
  • ANKARAGÜCÜ
  • GENÇLERBİRLİĞİ
  • KEÇİÖRENGÜCÜ
  • MİLLİ TAKIM
  • ANKARA FUTBOLU
  • ANKARA SPORU
  • DİĞER SPOR
Kapat

Ankaragücü teknik direktörü Kemal Özdeş, İstanbulspor yenilgisini değerlendirdi

Ana SayfaAnkaragücüAnkaragücü teknik direktörü Kemal Özdeş, İstanbulspor yenilgisini değerlendirdi
Ankaragücü teknik direktörü Kemal Özdeş, İstanbulspor yenilgisini değerlendirdi
09 Şubat, 2025, Pazar 19:19
  • yazdıryorum yazfont küçültfont büyüt

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Kemal Özdeş, İstanbulspor mağlubiyeti sonrası konuştu.

Kemal Özdeş, "İstanbulspor'a 1-0 kaybettik çok üzgünüm. Maçın ilk 10 dakikasına istediğimiz gibi başladık. Bu süreçte pozisyonları bulan da bizdik. İleri çıkışlarda sıkıntı yaşayınca ciddi bir İstanbulspor baskısıyla karşılaştık. Devrenin sonuna kadar büyük baskı kurdular ve kalemizde pozisyonlar yakaladılar. Devre arasında oyuncularıma maçın ilk bölümündeki gibi oynamamız gerektiğini ve rakibi kale alanımızdan uzak tutmamız gerektiğini söyledim. İkinci yarının başından itibaren pozisyonlar yakalık ve devamlı olarak oyunun içinde olduk. İlk gölü biz bulsaydık diye geçiriyorum içimden ama futbol böyle bir oyun. Girdiğimiz pozisyonları gole çevirmemiz gerekiyordu. Sonrasında uzaktan gelen bir şut sonrası kalemizde golü gördük ve sonuç olarak kaybettik.

Ben takımın başında 6. maçıma çıktım. İlk geldiğim günden itibaren bir değerlendirme yapıyorum. Camiamın inancının en düşük olduğu dönemdeyiz. Gelenler, gidenler, sakatlıklar oldu. Bugün de hazır olmayan oyuncularımız vardı. Bazı oyuncularımızdan beklenen katkıyı alamadık. Fakat bu takım Ankara’ya döndüğünde tam olarak hazırlanacak. İlk geldiğim gün bu takıma ne kadar inanıyorsam şu anda daha da fazla inanıyorum. İyi bir takım kurduğumuza inanıyorum. Kalan 15 haftada camiamızdan ve taraftarlarımızdan destek istiyorum. Ben de kendi adıma değerlendirme yapacağım. Çünkü Ankaragücü için en iyisini istiyorum. Takımımın yarışın içinde son ana kadar olacağına inanıyorum. Taraftarlarımızdan bu takıma sonuna kadar destek olmalarını istiyorum. Ben zaten inanıyorum fakat ben olsam da olmasam da iyi bir takım olduğumuzu düşünüyorum. Ligin sonunda play-off’un içinde olan bir takım olacağını düşünüyorum. Perşembe günü bir maçımız var. Yarın sabahtan itibaren o maça hazırlanacağız" 

  • 1
    SEVDİM
  • 3
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 1
    İNANILMAZ
  • 1
    ÜZGÜN
  • 25
    KIZGIN

Yorumlar

yorum avatar

Neye inanıyorsun Hoca takıma geldin geleli kaç galibiyetin var basiretsiz yönetime mi koşmayan topçulara mı inanıyorsun elinde malzeme var kullanmayı bilmiyorsun ilk önce de şu aidiyet duygusunu öğrenmeniz lazım Sen ve Topçular

sadık

10-02-2025 13:13

yorum avatar

Hoca Ben senin yerine olsam basın açıklamasına çıkmam Bizim için Lig bitti Ankaragücü bitti Ümitler bitti

sadık

10-02-2025 10:27

yorum avatar

6 maç 5 mağlubiyet. Hala değerlendirme

Hakan Kahraman

10-02-2025 09:51

yorum avatar

Hoca sen bu takımın hocası deyilsin bırak git artık zorlama yoksa burdanda düşeceğiz

Serdal

10-02-2025 09:23

yorum avatar

HOCA, SIKTIN ARTIK BU SAÇMA AÇIKLAMALARLA... YÖNETİMİN, YILDIZIN VE SEN POLONYALI SÖZDE 10 NUMARANIZI DA ALIP GİDİN BU KULÜPTEN !!!

Cengiz

10-02-2025 08:31

yorum avatar

Hocadan masallar sende yönetimde defolun gidin bu kulüpten

Özcan

10-02-2025 07:48

yorum avatar

Bir varmıış bir yokmuuş.bi Ankaragücü varmış.avaraj takımıymış hocaları hep lafontene özenirmiş

sadık

09-02-2025 23:12

yorum avatar

Mustafa Kaplan göreve, Mert Çetini oynatmamak kaydıyla

Mercan

09-02-2025 22:45

yorum avatar

Bu sezon ligden 4 takım düşecek, Adanaspor ve Malatyaspor zaten bu işi garantilediler kalan 2 takım kim olur diye sıralamaya bakınca "tamam şu 2 takım da düşer Ankaragücü bu sezon ligde kalır" diyebilen var mı?" Geçen sezona başlarken hiçbirimiz Ankaragücü düşer demiyorduk, sezon sonuna doğru hatta son maça kadar ümitli olanlar bile vardı, Trabzonspor bizim kardeşimiz bize yatar diyebilecek kadar şaşkınlar dahi vardı ki Trabzon 4 tane atıp "kurtlukta kanun düşeni yemektir" muamelesini yapana kadar tehlikeyi göremediler.. Neyse ki geçen sezon olduğu gibi hiçbirimiz kör değiliz adım adım düştüğümüzü görüyoruz ve sorumlulara YETER ARTIK diyoruz. Siz Ankaragücü'nü hem borç batağına soktunuz hemde tarihinin en kötü dönemlerini yaşattınız lütfen gidin artık.

Alper Çağlar

09-02-2025 21:23

yorum avatar

Görülen köy kılavuz istemez.Acilen hoca değişmeli..

Ahmet Özdemir

09-02-2025 20:54

yorum avatar

efkanla tolgadan özür dileyeceğim.

sadık

09-02-2025 20:27

yorum avatar

Bırakıp gitmeyi düşünmüyor musun hoca kupa maçında ligi düşünüyoruz dedin bugün çıkmışsın Ankara ya gidince iyi takım olmaktan bahsediyorsun bırakıp girmen en hayırlısı onurlu olun bırakıp gidin taraftarın sabrı kalmadı

Öner

09-02-2025 20:05

yorum avatar

sizde polonyalıya nasıl beklediniz adamın topçu değil topa vuramıyor sizde istifa edin lütfen

irfan

09-02-2025 19:51

yorum avatar

BİZ SANA VE YÖNETİME İNANCIMIZ ÇOKTAN BİTTİ. LİG BİTTİ.

ATİLLA

09-02-2025 19:48

yorum avatar

Hep aynı açıklamalar. Bu takımın ruhu kalmamış. Dünyanın en iyi hocasını getirsen hikaye.

Ziya

09-02-2025 19:47

yorum avatar

HOCA HOCA BU NASIL TAKIM. NELER SÖYLÜYORSUN. PUAN DURUMUNA BAK

ATİLLA

09-02-2025 19:46

yorum avatar

Hocam hangi yarışı kastediyorsun? Kümede kalma yarışı mı?

Bahadır

09-02-2025 19:42

Yorum Yazın

Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Ronaldo'lu Portekiz farka koştu 5-0
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Arda Çakmak’tan, MHP Ankara İl Başkanı Alparslan Doğan’a ziyaret!
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
1.Lig'de harcama limitleri açıklandı. Keçiörengücü 108 milyon TL.
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Gençlerbirliği'nin harcama limiti açıklandı
Onun adı: Lionel Messi
Onun adı: Lionel Messi
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
Futbolda 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı...
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı
İspanya bu kez sevindi
İspanya bu kez sevindi
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Futbolcular, Filenin Sultanları'nı örnek alın!
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Curaçao, Ekvador'dan puan aldı, tarihe geçti
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Almanya son anda 3 puanı kopardı
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Türk Telekom kadroyu güçlendiriyor...
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 mağlup etti
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Gençlerbirliği Fıratcan Üzüm ile 1 yıl daha devam ediyor...
Montella erken vedayı yorumladı
Montella erken vedayı yorumladı
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Dünya Kupası'nde rezalet! Erken havlu attık...
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti
Haydi Türkiye'm!...
Haydi Türkiye'm!...

Başka haber bulunmuyor!

Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
ANKARAGÜCÜ

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Ankaragücü taraftarları turnuvada bir araya gelecekler...

Ankara Kulübü'nde Ankaragücü rüzgarı esti

Erkan Sözeri Ankaragücü'nün de yer aldığı Kırmızı Grup takımına imza attı.

Ankaragücü'nde "Birlik sezonu" kombine satışları başladı

Ankaragücü'nde kombine kart satışı başlıyor...

Ankaragücü'nün eski futbolcusu, İnegölspor teknik direktörü oldu

Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan'dan flaş açıklamalar...Kombine fiyatları belli oldu

Ankaragücü'ne uzun yollar...

Kent Konseyi, Ankaragücü'nü ziyaret etti

SPORANKİ
SPORANKİGizlilik PolitikasıRSSSitemapSitene EkleArşivİletişim
SOSYAL MEDYA BAĞLANTILARI
FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMLINKEDINYOUTUBE

Sporanki 2010 | Yazılım: Onemsoft

Haber GönderFirma Ekleİlan Ekle