© Sporanki 2010

Gençlerbirliği'ne transfer yasağı

Gençlerbirliği'ne FIFA'dan kötü haber

FIFA, Trendyol Süper Lig ekibi Gençlerbirliği'ne geçmiş dönemlerde yapılmayan ödemelerden dolayı 3 dönem transfer yasağı verdi.

FIFA'nın açıklamasına göre "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında yer alan Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü'ne 3'er dönem transfer yasağı verildi.

FIFA'nın kulüplere uyguladığı geçici transfer yasakları, mali açıdan mevzuat ihlalleri giderilince veya finansal anlaşmazlıklar yaşadığı futbolcuların borçları ödenince kaldırılıyor.

Gençlerbirliği Başkanı Arda Çakmak: "Popa'ya ödenmesi gereken paranın gününden bir hafta geç ödenmesi nedeniyle transfer yasağı geldi. Borç gözükmediği için rahattık ama böyle bir durumla karşılaştık. 25 bin euroyu bugün ödeyip yasağı kaldıracağız. Trabzonspor karşısında gençlerimiz aslanlar gibi oynadı. Bizim hedefimiz lig. Şu an 12. futbolcumuz yok ve maça gençlerle çıkmak zorundaydık. Gençlerbirliği'nin ligde kalacağına inanıyorum. Trabzonspor maçında hedef 3 puan. Rakiplerimiz Kasımpaşa, Eyüp ve Antalya'nın hepsinin kazanacağına da inanmıyorum." dedi...

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER