Gençlerbirliği ve Dr. Rıdvan Ege Hastanesi arasında iş birliği protokolü
GENÇLERBİRLİĞİGençlerbirliği’nin yeni sağlık sponsoru Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi oldu.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’mizde yapılan imza törenine Başkan Haydar Arda Çakmak, Sağlıktan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Uzm. Dr. Kadir Kudret Hatipoğlu ile Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesini temsilen Dr. Metin Uysal ve Dr. Özgür Başkan katıldı.
‘’İŞ BİRLİĞİ İÇİN MUTLUYUZ’’
İmza töreninde konuşan Gençlerbirliği Başkanı Haydar Arda Çakmak, bu anlaşmadan dolayı memnuniyet duyduğunu vurgulayarak şunları söyledi: ‘’Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi ile böyle bir iş birliğine girdiğimiz için Gençlerbirliği olarak biz de çok mutluyuz. Ankara’nın böyle bilinen köklü bir kurumuyla, sağlık sponsorluğu anlaşması yapmak bizleri de fazlasıyla memnun etti. İnşallah her iki taraf için de hayırlı uğurlu ve güzelliklerle dolu bir anlaşma olur.’’
‘’GENÇLERBİRLİĞİ’MİZE SPONSOR OLMAKTAN MUTLULUK DUYUYORUZ”
Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi adına konuşan Dr. Metin Uysal ise Başkent ekibine sponsor olmaktan dolayı yaşadıkları mutluluğu dile getirerek şunları söyledi: ‘’Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi olarak Gençlerbirliği’mize sponsor olmaktan mutluluk duyuyoruz. Sağlık alanında elimizden ne geliyorsa kulübümüze destek olmaya hazırız. Bu iş birliği her iki taraf içinde hayırlı uğurlu olsun.’
İlginizi Çekebilir