Ankaragücü'nden MKE'ye ziyaret!
ANKARAGÜCÜMKE Ankaragücü Başkanı İlhami Alparslan, MKE AŞ. Genel Müdürü İlhami Keleş’i ziyaret etti. Samimi bir ortamda geçen ziyarette karşılıklı görüş alış verişinde bulunuldu.
Ziyaretin ardından Başkan Alparslan, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı ve Ankaragücü’ne verdikleri destekten dolayı Genel Müdür Keleş’e teşekkür etti.
Alparslan’ın açıklaması şu şekilde.
“Savunma sanayimizin göz bebeği, Türk mühendisliğinin ve milli üretim gücümüzün gururu olan Makine ve Kimya Endüstrisi A.Ş. Genel Müdürümüz Sayın İlhami Keleş’i ziyaret ederek, ortak değerlerimiz üzerine verimli bir sohbet gerçekleştirdik.
MKE ile tarihi bağları bulunan 116 yıllık çınarımız Ankaragücümüze gösterdikleri ilgi ve destekten dolayı Sayın Genel Müdürümüze teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.
MKE’nin gücü, Ankaragücü’nün ruhuyla birleştiğinde ortaya çıkan birliktelik; Ankara’mız ve ülkemiz adına büyük bir değerdir.”
İlginizi Çekebilir