© Sporanki 2010

2.Lig Kırmızı Grubun iddialı takımı 2 transfer yaptı

Erzincanspor’da Alperen Aydın ve Onur Ural İmzayı Attı

 

Erzincanspor, yeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirme çalışmalarını sürdürüyor. Kırmızı-siyahlı ekip, son olarak orta saha oyuncusu Alperen Aydın ile savunma oyuncusu Onur Ural’ı renklerine bağladı.

Erzincansporyeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirme çalışmalarını sürdürüyor. Kırmızı-siyahlı ekip, son olarak orta saha oyuncusu Alperen Aydın ile savunma oyuncusu Onur Ural’ı renklerine bağladı.

25 yaşındaki Alperen Aydın, kariyerinde Elazığspor, Orduspor 1967, Turgutluspor, Bayrampaşa Spor ve Giresunspor formaları giydi. Orta sahadaki dinamizmi ve mücadeleci yapısıyla dikkat çeken genç futbolcu, düzenlenen imza töreniyle Erzincanspor kadrosuna katıldı.

Erzincanspor’un bir diğer transferi ise savunma oyuncusu Onur Ural oldu. 29 yaşındaki tecrübeli futbolcu, son olarak Aksarayspor’da görev yaptı. Kariyerinde İskenderunspor, Altınköy, Sancaktepe FK, Nevşehir Belediyespor ve İstanbul temsilcilerinde forma giyen Onur Ural, Kasımpaşa altyapısından yetişti. Defans hattındaki istikrarlı performansıyla bilinen oyuncunun, Erzincanspor savunmasına önemli katkı sağlaması bekleniyor.

Transfer çalışmalarını sürdüren Erzincanspor’da yönetim ve teknik heyet, yeni sezon öncesinde kadroyu güçlendirmeye devam ederken, yapılan son iki takviyeyle takımın iskeletinin de yavaş yavaş şekillenmeye başladığı görülüyor. Taraftarlar ise yeni transferlerin takıma sağlayacağı katkıyı merakla bekliyor.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER